شرکت Interactive Advertising Bureau روز گذشته گزارش سالانهی خود در خصوص وضعیت بازار دیجیتال را منتشر ساخت. ارقام و اعداد برای Google و Facebook بسیار عالی میباشند. این دو شرکت به تنهایی دو سوم رشد بازار این صنعت را در اختیار خود دارند.
شرکت Interactive Advertising Bureau روز گذشته گزارش سالانهی خود در خصوص وضعیت بازار دیجیتال را منتشر ساخت. ارقام و اعداد برای Google و Facebook بسیار عالی میباشند. این دو شرکت به تنهایی دو سوم رشد بازار این صنعت را در اختیار خود دارند.
چشمانداز رقابتی اپلیکیشنهای حمل و نقل امروز کمی کوچکتر شده است. Gett اعلام کرد که Juno، یک رقیب در بازار نیویورک را از آن خود کرده است. مدیرعامل و بنیانگذار Gett، دیو وایسر به TechCrunch گفت که قیمت این معامله 200 میلیون دلار بوده است. اگرچه این دو شرکت شرایط دیگری را فاش نکردند. از جمله اینکه آیا این معامله به صورت نقدی انجام گرفته یا سهام و یا ترکیبی از هر دو؟
PayPal گزارش مالی سه ماههی نخست سال جاری میلادی خود را منتشر ساخت. بر طبق این گزارش ارزش هر سهم این شرکت ۴۴ سنت رشد داشته است. این در حالی است که تحلیلگران این مقدار را به ازای هر سهم ۴۱ سنت پیشبینی کرده بودند.
گزارش مالی سه ماههی نخست شرکت Samsung نشاندهندهی بالاترین درآمد این شرکت از فصل مالی سوم سال ۲۰۱۳ میباشد.
Robinhood به طور رسمی خبر از جذب سرمایهی ۱۱۰ میلیون دلاری خود را داد تا ارزش کلی این شرکت به ۱.۳ میلیارد دلار برسد. این سرمایهگذاری از سوی DST Global و شرکایی چون Greenoaks Capital و Thrive Capital صورت گرفته است.
Spotify شرکت Mediachain، یک استارتاپ مستقر در نیویورک و توسعهدهندهی پروتکلها و پایگاهدادههای peer-to-peer متنباز به منظور ثبت، شناسایی و دنبالکردن آثار خلاق بر روی اینترنت میباشد را خرید. هنوز جزئیات این خرید اعلام عمومی نشده است.
Rubrik، شرکت پشتیبانی اطلاعات که به صورت رازگونهای در سال 2015 سر برآورد، در روند افزایش سرمایهای بین 150 تا 200 میلیون دلار قرار دارد تا ارزش کلی این شرکت را به 1 میلیارد دلار برساند. Rubrik شرکتی است که وارد یک روند پرقدرت تقاضا برای تولیدات مدیریت داده و ذخیرهسازی شده است.
غیر قابل انکار است که مدیرعامل شرکت Yahoo، مریسا مِیر، یکی از سختترین مشاغل سیلیکانولی را دارد، حتی اگر برخی از مشکلات و آشفتگیها متعاقب عملکردهای خود او باشد. هنگامی که او در سال 2012 به رهبری این شرکت منسوب شد، Yahoo سخت در تلاش برای مقابله با رشد حریصانهی Google در بخش جستجوی اینترنتی و تبلیغات دیجیتال و همینطور صعود ناگهانی Facebook به عنوان یک غول تبلیغات دیجیتال بود.