محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

Twitter در روز جاری گزارش مالی سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد. در حالی که وضعیت مالی این شرکت طبق گزارش چندان مساعد به نظر نمی‌رسد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش نشان می‌دهد، اما خبرهای خوبی این شرکت به سرمایه‌گذاران داده است. بر طبق این گزارش میزان کاربران فعال ماهانه‌ی این سرویس در سه ماهه‌ی گذشته ۹ میلیون کاربر، به میزان ۶ درصد رشد داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

گزارش مالی آخرین سه‌ ماهه‌ی شرکت AT&T نشانگر نزول درآمد آن به دلیل کاهش فروش گوشی‌های موبایل طرف قرارداد با این اپراتور بوده است. این کاهش فروش دلایل متعددی داشته است که از آن جمله می‌توان به نگهداری گوشی‌ها از سوی کاربران به مدت طولانی‌تر و ارائه‌ی طرح‌های تشویقی نامحدود از سوی سایر رقبا اشاره نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

بنابر گزارشی، شرکت Square تیم مهندسی از Yik Yak، یک سرویس شبکه‌ی اجتماعی ناشناس، به دست آورد. گفته می‌شود که این معامله ارزشی کمتر از 3 میلیون دلار دارد و توافق آن علاوه بر در اختیار گرفتن شرکت، مهندسین و نیروی کاری آن را نیز شامل می‌گردد. حرکت مشخصی از شرکتی که زمانی به طور فوق‌العاده در بین محیط‌های دانشگاهی محبوب بود و ارزشی حدود 400 میلیون دلار داشته اما از آن به بعد گرفتار کم توجهی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ ارديبهشت

Apple به تازگی به تمامی اعضای برنامه‌ی کمیسیون App Store خود ایمیلی فرستاده است که مبنی بر آن میزان کیمیسیون App Store را از تاریخ ۱ می سال جاری میلادی از ۷ به ۲.۵ درصد کاهش خواهد داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

حالا که شبکه‌ی اجتماعی LinkedIn در اختیار Microsoft قرار گرفته، این شرکت دیگر آمار مالی خود را منتشر نمی‌کند، اما همچنان برخی آمارهایی مربوط به کسب‌وکار خود را ارائه می‌نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

شرکت SafeGraph موفق به جذب سرمایه‌ای 16 میلیون دلاری شده داشته است. این افزایش با مدیریت IDG Venture آمریکا بوده است. اما این شرکت در آغاز کار شامل 100 سرمایه‌گذار مستقل بوده است. در میان این سرمایه‌گذاران در مرحله‌ی غیرمعمول سری اول، افرادی چون Peter Thiel، Jack Dangermond، Pete Briger و Naval Ravikant دیده می‌شوند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

Galaxy S8 بسیار گران‌تر از مدل S7 است و علت این تفاوت، قیمت‌های بالای اجزای داخلی S8 نسبت به مدل های قبل است. شرکت HIS Markit صورت حسابی ارائه داده است که نشان می‌دهد اجزای داخلی Galaxy S8 دارای قیمت کلی در حدود 301/60 دلار می‌باشد که این به اضافه ی ۵/۹ دلار هزینه‌های ساخت به ۳۰۷/۵۰ دلار برای هر گوشی می‌رسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت

Quora به عنوان شرکتی که کمتر مورد اقبال قرار گرفته شناخته می‌شود. آدام آنجلو بنیانگذار و مدیرعامل شرکت در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت VentureBeat اعلام کرد که این شرکت جذب سرمایه‌ای به بیش از 85 میلیون دلار از سوی شرکتی به رهبری سام آلتمن، به نمایندگی از صندوق سرمایه‌گذاری Y Combinator Continuity و Collaborative Fund داشته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند