محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ فروردين

Netflix اعلام کرده است میزان کاربران با پرداخت هزینه‌ی این سرویس ۹۸.۷۵ میلیون می‌باشد و این شرکت انتظار دارد این میزان تا پایان هفته‌ی جاری از مرز ۱۰۰ میلیون بگذرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ فروردين

VMware چهارشنبه اعلام کرد برنامه‌هایی برای خریداری Wavefront، ارائه‌دهنده‌ی سرویس مانیتورینگ متریک برای برنامه‌های کاربردی دارد. هر چند شرایط معامله هنوز اعلام نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ فروردين

امروز بنا به گزارشی از کمپانی سنجش Sensor Tower Store Intelligence درآمد جهانی بازی‌های موبایلی پلتفرم‌های iOS و Google Play Store با رشد 53 درصدی به ۱۱/۹ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که درآمد Google Play با نرخ 83 درصد در مقایسه با 35 درصد، با سرعت بالاتری نسبت به Apple رشد کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

Tesla به تازگی قیمت مدل‌های پایه‌ی خود را یعنی 75 و 75D به میزان ۷۵۰۰ دلار کاهش داده است. با این حال این مدل‌ها همچنان ۱۵۰۰ دلار از مدل‌های گذشته‌ی خود با ۶۹۵۰۰ دلار گران‌تر است، اما تفاوت آن‌چنان نیست که قید مدل جدید را بتوان به راحتی زد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

WalMart در مذاکره‌ی جدی برای خرید فروشگاه آنلاین پوشاک مردانه‌ی Bonobos قرار دارد. طبق اخبار منتشر شده این دو شرکت بر سر قیمت توافق کرده‌اند و احتمالا به زودی خبر نهایی این واگذاری منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

Instagram رشد مداومی را در تعداد استفاده کنندگان قابلیت Snapchat داستان مانندش نشان می دهد. پنج ماه پس از راه‌اندازی، این شرکت فاش ساخت 150 میلیون نفر به صورت روزانه در حال استفاده از “Instagram Stories” بوده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ فروردين

Honeycomb استارتاپی است که ارائه‌ی دهنده‌ی سرویس رایانش ابری بررسی لایه‌های مختلف نرم‌افزای می‌باشد که اپلیکیشن‌های سازمان‌های مختلف بر روی آن پیاده‌سازی شده‌اند. این شرکت به تازگی خبر از جذب سرمایه‌ی ۲ میلیون دلاری داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ فروردين

Lyft تأیید کرده است که جذب سرمایه‌ی جدیدی داشته است که مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار را وارد این شرکت می‌کند. با توجه به این سرمایه‌گذاری، ارزش حدودی کل آن به ۷.۵ میلیارد دلار می‌رسد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند