محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين

Peloton Technology که یک استارتاپ با تمرکز بر روی وسائل نقلیه‌‌ی خودران و هوشمند است، به دنبال افزایش ایمنی و کارایی وسایل نقلیه‌ی سنگین می‌باشد. در همین راستا این شرکت در سری دوم جذب سرمایه‌ی خود مبلغ ۶۰ میلیون دلار را با سرمایه‌گذاری به رهبریت غول مدیریت ناوگان حمل‌ونقل Omnitracs دریافت نموده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين

Uber، شرکت معروف اشتراک وسايل نقلیه، در روز جاری آخرین اطلاعات مالی خود را به نشریه‌ی Bloomberg ارائه کرد. ارقام گزارش شده حاکی از رشد فزاینده‌ی این شرکت دارد. این در حالی است که Uber در مدت اخیر ضررهای مالی زیادی داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

در آغاز امروز ارزش سهام BlackBerry به بالاترین میزان خود در یک سال گذشته رسید و مجموعا ۸۱۴.۹ میلیون دلار بر قیمت آن افزود. این رقم را می‌توان برای چنین شرکت تحت فشاری مناسب در نظر گرفت. شرکتی که در یک سال گذشته در زمینه‌های مختلف نرم‌افزاری و طبیعتا ساخت گوشی فعالیت داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

Synack استارتاپی که ابزارهای امنیتی نرم‌افزار را با شبکه‌ای از هکرهای کلاه‌سفید به منظور حفظ امنیت مشتریان خود ترکیب می‌کند، اعلام نمود که در سری سوم تأمین بودجه مبلغ 21.25 میلیون دلار دریافت کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

نشریات کره‌جنوبی خبری مبنی بر سرمایه‌گذاری ۸۷۵ میلیون دلاری Google در بخش صفحه‌نمایش‌های LG منتشر کرده‌اند. طبق این اخبار Google قصد دارد از پی این سرمایه‌گذاری صفحه‌نمایش‌های خمیده از LG و به منظور استفاده در سری بعدی گوشی‌های Pixel خود تحویل بگیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

Volkswagen در نظر دارد با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیون دلاری بر روی استارتاپ هوش مصنوعی چینی Mobvoi بتواند تکنولوژی هوشمندسازی را وارد خودروهای خود نماید.

ادامه مطلب