محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ فروردين

Dell در گزارش مالی سه ماهه‌ی چهارم خود عنوان داشته است که عرضه‌ی رایانه‌های رومیزی به بالاترین میزان خود از سال ۲۰۱۱ رسیده است. همچنین این شرکت اعلام داشته است که میزان درآمد آن از بخش زیرساخت به ۸.۴ میلیارد دلار رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ فروردين

شرکت Dropbox که در حال افتتاح تسهیلات اعتباری 600 میلیون دلاری به‌ واسطه‌ی شش بانک و به سرپرستی JPMorgan Chase & Co است، به افراد آشنا به برنامه‌های این کمپانی می‌گوید که عرضه‌ی سهام اولیه‌ی آن به عنوان استارتاپ اشتراک‌گذاری فایل ابری به زودی آغاز خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ فروردين

Palmer Luckey شرکت Facebook را ترک کرد. وی یکی از بنیان‌گذاران Oculus بوده است که یکی از نمونه‌های اولیه‌ی هدست واقعیت مجازی این شرکت را در گاراژ والدین خود ساخته بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ فروردين

تلاش‌های اخیر Amazon’s grocery به ارائه‌ی سطح جدیدی از تسهیلات به خریداران منجر شده است که AmazonFresh Pickup نامیده می‌شود. این سرویس که به صورت محدود از روز سه‌شنبه آغاز به کار می‌کند، مواد غذایی خریداری شده شمارا مستقیماً به داخل اتومبیلتان حمل می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ فروردين

Lyft به تازگی خبر از ارائه‌ی سرویس جدیدی به نام Shuttle نموده است که بخشی از اهداف این شرکت به منظور ارائه‌ی سرویس برای مسافران دارای مسیر مشترک می‌باشد. این سرویس تحت مسیرها و نقاط ایستگاهی خاص فعالیت خواهد نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ فروردين

کمپانی Spotify امروز صبح طی خبری عنوان نمود که تازه‌ترین برنامه‌اش گسترش افق‌های بازاریابی و تبلیغاتی است. این امر از طریق به کارگیری توصیه‌های سرویس MightyTV، استارتاپی که بر روی ارائه‌ی پیشنهادهای تصویری متمرکز است و به کمک اپلیکیشنی که جهت راهنمایی مخاطب در انتخاب فیلم و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌ی کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد، مقدور گردیده است.

ادامه مطلب