محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران Snap تنها اشخاصی نیستند که طی روزهای گذشته صاحب ثروت‌های کلان شده‌اند. مدرسه‌ای خصوصی در کالیفرنیای آمریکا نیز به لطف سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌اش به ثروتی هنگفت دست یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

استارتاپ سنگاپوری Homage که رابطی میان پرستاران و سالمندان نیازمند به کمک است، با مبلغی در حدود 1.2 میلیون دلار کار خود را آغاز نمود. این سرمایه توسط 500 Startups’ Southeast Asia fund، Golden Gate Ventures و SeedPlus صندوق وابسته به Jungle Ventures تأمین شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

Apple قصد دارد با ایجاد مراکز تحقیقاتی در کشورهای مختلف جهان، مستقیما بتواند با استعدادها ارتباط برقرار کند. طبق اخبار منتشر شده بر روی خبرگزاری‌های چینی، Apple قصد دارد دو مرکز تحقیق و توسعه در شهرهای شانگهای و سوژو این کشور تأسیس کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

برایان چسکی، مدیر اجرایی کمپانی Airbnb در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی رویترز اظهار داشته است که این شرکت انتظار دارد طی سال جاری با حفظ سرعت رشد و گسترش فعالیتش در آفریقا و دو برابر کردن تعداد مشتریانش شمار آنها را به یک و نیم میلیون نفر افزایش دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ اسفند

ارزش سهام شرکت مادر Snapchat یعنی Snap در روز جاری برای نخستین‌بار به کم‌تر از ۲۰ دلار رسید. این در حالی است که سهام اولیه‌ی این شرکت، ۲ هفته‌ی پیش با ارزش ۲۴ دلار به ازای هر سهم در بازار بورس New York عرضه گشته بود. همچنان تردیدهایی در مورد ارزش سهام این شرکت وجود دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ اسفند

Adobe در روز پنج‌شنبه گزارش مالی بسیار خوبی برای سه ماهه‌ی نخست خود منتشر ساخت. این شرکت غول نرم‌افزاری گزارش داد که مجموع درآمدهایش برای فصل نخست مالی، ۳۹۸ میلیون دلار و یا ۸۰ سنت به ازای هر سهم بوده است.

ادامه مطلب