محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ اسفند

کمپانی ژاپنی Toshiba به علت نگرانی به وجود آمده بر سر آینده‌ی تراشه‌های حافظه‌اش که به‌زعم خود بهترین نمونه‌ی تولیدی‌اش می‌باشد، در حال تدارک یک مناقصه در جواب کسانی است که این محصول را خطری برای امنیت ملی به شمار می‌آورند. به قول برخی از منابع آگاه موقعیت به وجود آمده برای متقاضیان آمریکایی امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ اسفند

Marissa Mayer، مدیرعامل Yahoo، به دنبال بستن قرارداد با شرکت Verizon که نتیجه‌ی آن واگذاری مالکیت کامل این شرکت به Verizon است، در صورتی که پس از این واگذاری و در طی یک سال آتی اخراج گردد، نائل به دریافت بسته‌ی طلایی به ارزش 23 میلیون دلار خواهد شد. Yahoo در روز دوشنبه خبر از ثبت رسمی و قانونی این معامله داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ اسفند

باآنکه Rdio در کنار طراحی بسیار زیبایش، چیزی که بسیاری از سرویس‌های مشابه تاکنون نتوانسته‌اند به آن دست یابند، از ترکیب خلاقانه‌ی هوشمند و ویژگی‌های مرتبط و همگون با شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برد، که همین موارد آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای انتخاب نموده بود، اما توانایی جذب مخاطبش هیچ‌گاه به‌اندازه‌ی Spotify نبوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

Tesla در روز چهارشنبه عنوان داشت که می‌خواهد مبلغ ۱.۱۵ میلیارد دلار سرمایه به دلیل ورود به فاز تولید سدان الکتریکی جدید خود با نام Model 3 جذب نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

GoPro در نظر دارد ۲۷۰ فرصت شغلی خود را در راستای بازگشت سوددهی مناسب شرکت خود، تعدیل نماید. در گزارشی که این شرکت برای فصل مالی سه ماهه‌ی نخست خود منتشر کرده است، تعدیل نیروها در راستای کاهش هزینه‌ها و رسیدن به اهداف مشخص شده می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

NVIDIA در نمایشگاه CES سال جاری از شرکای خود چون Audi و Mercedes به منظور ساخت چیپ Xavier که در وسایل نقلیه‌ی هوشمند خودران مورد استفاده قرار می‌گیرد، رونمایی کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ اسفند

در تلاش برای متحد کردن بخش‌های جدا از هم اقتصادی اروپا، شرکت برلینی SolarisBank اعلام داشت که سری سرمایه‌گذاری جدیدی برای نیل به اهدافش آغاز خواهد نمود.

ادامه مطلب