محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

Pokemon Go در سال ۲۰۱۶ رشد بی‌سابقه‌ای داشت. این بازی موفق شد رکورد دانلودها را بشکند و تنها بازی باشد که به مرز ۵۰۰ میلیون دلار درآمد، زودتر از هر بازی دیگری رسیده باشد. حالا این بازی موفقیت دیگری به دست آورده و آن چیزی نیست جزء سریع‌ترین بازی که به درآمد ۱ میلیارد دلار رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

کسب‌وکار بخش PlayStation شرکت Sony از معدود بخش‌هایی است که در آخرین گزارش مالی این شرکت همچنان درخشان ظاهر شده بود. این شرکت غول ژاپنی در سه ماهه‌ی سوم سال میلادی گذشته، مبلغ ۱۶۹ میلیون دلار سود از مجموع درآمد ۲۰.۷ میلیارد دلاری خود داشته است. اما این درآمد نسبت به سال گذشته‌ی خود ۷ درصد کاهش و سود خالص آن‌ها نیز ۸۴ درصد نزول نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ بهمن

شرکت نوپای Razer که تولیدکننده‌ی کامپیوتر، موس و کیبورد است موفق شد Nextbit را به دست آورد، شرکتی که به خاطر ساخت گوشی هوشمند دوست‌دار محیط زیست‌اش و نیز فضای ذخیره‌سازی ابری مورد استفاده در آن مورد تمجید قرار گرفته است. شرایط این معامله هنوز فاش نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ بهمن

موبایل LG طی سال 2016 رقمی بالغ بر 1.3 تریلیون وون به همراه مبلغی دیگر معادل 467 میلیارد وون، تحت عنوان خسارات عملیاتی سه ماهه‌ی چهارم، از دست داد. در مقایسه با آخرین سه ماهه که مبلغی در حدود 436 میلیارد وون از دست رفت، افزایش نسبی مشاهده می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ بهمن

آخرین تلاش شرکت Apple جهت ایجاد تغییرات اساسی و انقلابی در صفحات تلویزیون همچنان با شکست مواجه است. طبق آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده از eMarketer، تلویزیون‌های Apple به همراه تلویزیون‌های Google Chromecast و Roku در انتهای جدول رقابت بازار تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ بهمن

استارتاپ تحویل آنلاین گل و گیاه Bouqs موفق شده است مبلغ ۲۴ میلیون دلار در سری سوم جذب سرمایه‌ی خود که به رهبری صندوق سرمایه‌گذاری Partech و با همکاری NextEquity، Azure، KEC و Quest صورت گرفته است، به دست آورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن

Fitbit داده‌های مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم خود را به زودی منتشر خواهد کرد. اما طبق شنیده‌ها خبرهای خوبی از سوی این شرکت در راه نیست. این شرکت تولیدکننده‌ی محصولات پوشیدنی نه تنها از نظر تراز مالی پایین‌تر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته فعالیت داشته، بلکه در نظر دارد ۱۰ درصد از نیروی کاری خود را نیز تعدیل کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن

شرکت ژاپنی Toshiba در روز جمعه اعلام داشت به علت آن‌که در بخش انرژی هسته‌ای‌اش، واقع در ایالات‌متحده، متحمل زیانی چند میلیارد دلاری شده است، جهت جبران این خسارت دست به حراج بخشی از تجارت فلش مموری‌های خود خواهد زد.

ادامه مطلب