محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

به تازگی موسسان استارتاپ Color Genomics، آقایان Elad Gil و Othman Laraki سمت‌های جدیدی را به عهده گرفته‌اند.Gil که سابقا مدیرعامل شرکت بود، به سمت ریاست و Laraki با سمت ریاست سابق، در حال حاضر مدیرعامل شرکت شده است. تصمیم‌گیری در مورد تقسیم مسئولیت‌ بین دو موسس در مسیری که چه کسی از عهده‌ی مسائل داخلی و خارجی شرکت برمی‌آید، بسیار دشوار است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

اخیرا شرکت خودروساز برقی Faraday Future، در پی فروکش کردن آشفتگی های داخلی خود، تنها دو مدیر ارشد خود را از دست داد. به گفته‌ی منابع خبری، Marco Mattiacci رئیس امور تجاری و برند FF و Joerg Sommer رئيس بخش بازاریابی و رشد محصول آن، از مقام خود در این شرکت کناره‌گیری کردند و هر دو از وب‌سایت FF حذف گردیدند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

Twitter دومین شبکه‌ی اجتماعی بزرگ جهان، سال ۲۰۱۷ را دقیقا مانند پایان سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. چراکه مدیران ارشد این شرکت پی در پی در حال خروج از این شرکت هستند. Twitter با خروج Kathy Chen، یکی دیگر از مدیران ارشد و موفق خود را در چین از دست داد. در حالی‌ که Chen، تنها به مدت هشت ماه در Twitter فعالیت داشت، اما اعلام کرد، زمان مناسب برای ترک شرکت فرا رسیده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

اگر شما تا به حال سعی کرده‌اید خدمات Uber را در شب سال نو داشته باشید، غیر ممکن است یک راننده وجود داشته باشد و احتمالا برایتان هزینه بر خواهد بود. اما امسال کمی متفاوت است، چراکه عمدتا Uber هزینه کل سفر شما را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر، قرار نیست در شب سال نو برای مسافتی کوتاه هزینه ای بیش از ۱۰۰ دلار پرداخت نمایید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

شرکت Airbnb درصدد افزایش بودجه‌ی صندوق پس‌انداز ویژه‌ی خود به میزان ۱۵۳ میلیون دلار به عنوان شرکتی مترقی و همگام با گسترش جهانی،‌ برآمده است. به گزارش خبرگزاری‌ها و مطابق با پایگاه داده‌ی سرمایه گذاری CB Insights که به اطلاعات مالی این شرکت دسترسی دارد، در روز جمعه، Airbnb اجازه‌ی فروش سهام سرمایه‌گذاران را تا سقف ۱۵۳میلیون دلار داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

به تازگی Nokia اعلام کرده است، قصد دارد مالکیت شرکت DeepField را از آن خود کند. DeepField یک استارتاپ SaaS است که به سرمایه‌گذاری‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات ابر در بهبود عملکرد شبکه و امنیت آن کمک می‌کند. شایان ذکر است، جزئیات معامله‌ی مذکور هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همانطور که می‌دانید، شرکت خصوصی DeepField در سال ۲۰۱۱ خارج از میشیگان تاسیس شد که تجزیه و تحلیل داده‌های آنی را برای مشتریان خود در حوزه‌ی عملکرد و امنیت شبکه‌ی IP فراهم می‌کند. همچنین می‌تواند حملات محروم‌سازی از سرویس را شناسایی نماید.

ادامه مطلب