محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ آذر

SendGrid، پلتفرم تحویل ایمیلی که به بازاریابان امکان پیگیری آمار ایمیل‌های ارسالی و دریافتی و همچنین افزایش کارایی را می‌دهد، ۳۳ میلیون دلار از صندوق‌های سرمایه‌گذاری Bain Capital، Bessemer Ventures و Foundry Group جذب سرمایه داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ آذر

به نظر می‌رسد بازار ساعت‌های هوشمند با ورود Fitbit به آن پیچیده‌تر از قبل گردد. طبق گزارشات منتشر شده، این خرید رقم پایینی برای شرکت Fitbit محسوب می‌گردد، اما گام مهمی در مسیر ایجاد موقعیت رقابتی بهتر برای آن می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ آذر

GoPro در روز جاری اعلام داشت که این شرکت ۲۰۰ نیروی کار خود، یعنی در حدود ۱۵ درصد نیروی جهانی شرکت را تعدیل خواهد کرد. این شرکت بیان داشته است که با این تصمیم، ۶۵۰ میلیون دلار در هزینه‌های عملیاتی GoPro در سال ۲۰۱۷ صرفه‌جویی خواهد شد. این تصمیم این شرکت را در مسیر اهداف تعیین‌شده‌ی مدیرعامل آن، یعنی بازگرداندن GoPro به سوددهی در سال آینده قرار خواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ آذر

اپلیکیشن Apptopia، استارتاپ حوزه‌ی هوش مصنوعی است که در بوستون مستقر است. این استارتاپ توانست بودجه‌ی خود را به ۲/۷ میلیون دلار با سرمایه‌گذاری شرکت Sound Ventures VC به رهبری Ashton Kutcher و Guy Oseary، سرمایه‌گذاری با نام 500 و همکاری دیگر گروه‌های سرمایه‌گذاری، افزایش دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

شرکت پاریسی Devialet امروز اعلام داشت که ۱۰۶ میلیون دلار سرمایه به منظور توسعه‌ی راه‌کارهای فروش جهانی محصول Phantom خود جذب کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

Sony اطمینان ندارد که چه ژانری در حوزه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی به موفقیت بزرگ‌تری دست خواهد یافت. اما بنابر گزارشات منتشر شده Sony قصد دارد در طول دو سال آینده تجربه‌ای جدید از بازی‌های این ژانر برای کاربران PlayStation VR به ارمغان بیاورد.

ادامه مطلب