محبوب ترین ها
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

British Telecom قصد دارد به سرمایه‌گذاری خود بر روی آمریکای لاتین با ارائه‌ی تجهیزات لازم برای توسعه‌ی فناوری اطلاعات پیشرفته و راهکارهای شبکه‌ای برای نیاز کاربران، ادامه دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

استارتاپ سوئدی H&D Wireless مبلغ ۳ میلیون دلار سرمایه را از Blasieholmen Investment Group و شبکه‌ای متشکل از ۴۰ سرمایه‌گذار و کارآفرین بخش خصوصی سوئدی و اروپایی جذب کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

شرکت خودروسازی Fiat اعلام کرد که توافقنامه‌ای را با شرکت غول تجارت الکترونیکی آمریکایی Amazon به امضاء رسانده است. طبق این توافقنامه، Amazon خودروهای این شرکت را با درصد تخفیف بیشتری بر روی وب‌سایت خود برای فروش قرار خواهد داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ آبان

شرکت بازاریابی نیویورکی Sprinklr اقدام به خرید شرکت Little Bird کرده است. Little Bird در سال ۲۰۱۱ به منظور کمک به محققین برای پیدا کردن متخصصین و تأثیرگذاران حوزه‌‌های مختلف بر روی سرویس Twitter ایجاد گردید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

Warner Bros اعلام داشت که به توافق نهایی مبنی بر خرید Machinima، شرکت تولیدکننده‌ی محتوای دیجیتالی و سرگرمی رسیده است. هنوز جزئیات خرید منتشر نشده است. اما طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، ارزش این خرید رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

شرکت Cisco، بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌ی راهکارها و تجهیزات شبکه‌ای در جهان، نتایج مالی ۳ ماهه‌ی اول خود را منتشر کرد. این غول فناوری، درآمد خالص خود را ۲/۳ میلیارد دلار به ارزش ۴۶ سنت در هر سهم گزارش داده است.

ادامه مطلب