محبوب ترین ها
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

Cisco امروز اعلام داشت که استارتاپ Worklife را که یکی از شرکت‌کنندگان دوره‌ی زمستان ۲۰۱۵ شتاب‌دهندگی Y Combinator بوده است را به نرخ نامعلومی خریداری کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های تکنولوژی به خصوص در کشورهای بریتانیا و آلمان در ۳ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ هفده درصد کاهش داشته است و به ۳.۴ میلیارد یورو رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

صندوق سرمایه‌گذاری فرانسوی Daphni خبر از سرمایه‌گذاری اولیه‌‌ای به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار داده است و می‌خواهد آغازگر مسیر جدیدی در اروپا باشد.
بر روی کاغذ، Daphni همانند بسیاری از صندوق‌های سرمایه‌گذاری دیگر می‌ماند. گروه محدودی از شرکا که با مقداری سرمایه دور هم جمع شده‌اند و قصد سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های نوین دنیای تکنولوژی را دارند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

شرکت مخابراتی ژاپنی SoftBank به تازگی شرکت طراح چیپ‌ بریتانیایی ARM را خریداری کرده است. سهام‌داران ARM خبر این معامله‌ی ۳۲ میلیارد دلاری را در ماه آگوست تأیید کردند و در ماه سپتامبر این شرکت از لیست بازار بورس لندن خارج شد. این معامله تا به امروز بزرگ‌ترین خرید یک شرکت تکنولوژی اروپایی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

Huawei، آقای Wei Yao را به عنوان رئيس این شرکت در کشور برزیل منصوب کرد. Wei جانشین Jason Zhao خواهد شد که به مدت ۲ سال این سمت را بر عهده داشت و هم‌اکنون به سمتی جدیدی در این شرکت در کشور چین دست‌یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۵ مهر

تغییراتی در Spotify در راه است. سرویس پخش موسیقی آنلاینی که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. از این مقدار ۴۰ میلیون آن شامل کاربران با پرداخت هزینه‌ می‌باشند. این سرویس همچنین رقبایی چون Apple Music و Google Music، Pandora و حالا Amazon را در کنار خود می‌بیند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۵ مهر

هفته‌ی گذشته خبرهایی مبنی بر اخراج مدیران‌عامل شرکت BitTorrent و تعطیل شدن استدیو تولید محتوای ویدئویی آن منتشر شد. اما امروز این شرکت جزئیات بیشتری درباره‌ی آن وقایع منتشر ساخته است.

ادامه مطلب