محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد

تیم هوتگس، مدیرعامل اپراتور آلمانی دویچه تلکام در جلسه ارایه استراتژی‌های آینده این اپراتور خطاب به سهامدارانش گفت: عقب بنشینید و ریلکس باشید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲ خرداد

به گزارش دیجیاتو، شیائومی با اشاره به فروش بیش از ۲۵ میلیون دستگاه ردمی نوت ۸ از تصمیم شرکت مبنی بر عرضه نسخه ۲۰۲۱ این موبایل محبوب با مشخصات متفاوتی نسبت به نسخه پایه خبر داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، ماموران «اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا» بیش از ۳۶ هزار ایرپاد تقلبی را در شهر «سینسیناتی» توقیف کردند. اگر این محصولات اصل بودند، ارزش کل محموله به ۷.۱۶ میلیون دلار می‌رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

بر اساس آمارها در سال ۱۳۹۹ از حدود ۲ میلیون دستگاه تبلت وارد شده به کشور، ۹۸ درصد از رویه قاچاق در بازار عرضه شده است؛ با این وجود به دلیل عدم همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تکمیل طرح رجیستری در هاله‌ای از ابهام است.
بر اساس بند ح تبصره 8 قانون بودجه 1400، نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را موظف کردند تا «کلیه تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، بارکد‌خوان‌ها و مبدل ارتباطات ثابت به سیار وارداتی و تولید داخل» را در سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات سامانه‌ای(همتا) ثبت نمایند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش پیوست، گوگل اعلام کرد که موفق به انعقاد قراردادی با شرکت اسپیس‌اکس متعلق به ایلان ماسک شده تا خدمات ابری خود را برای پروژه اینترنت پرسرعت استارلینک ارائه کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۷ ارديبهشت

به نوشته‌ی همکاران سیستم، همزمان با ادامه همه‌گیری ویروس کرونا و عرضه عمومی واکسن مقابله با این ویروس برای مردم، پنج غول فناوری شامل شرکت‌های آلفابت، فیسبوک، مایکروسافت، اپل و آمازون در سه ماه نخست سال جاری میلادی موفق شدند در مجموع درآمد ۳۲۲ میلیارد دلاری را از آن خود کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، توییتر امروز از تصاحب یک پلتفرم خرید حق اشتراک محتوا به نام «Scroll» خبر داد. این پلتفرم برای کسانی طراحی شده که نمی‌خواهند تبلیغ ببینند ولی در عین حال می‌خواهند از تولیدکنندگان محتوا حمایت کنند. ظاهرا این اقدام هم بخشی از برنامه توییتر برای راه‌اندازی یک سرویس حق اشتراک اختصاصی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت

نتایج بررسی سازمان ملل متحد نشان می دهد که فروش آنلاین در جهان تقریباً یک پنجم از کل گردش مالی خرده فروشی سال گذشته را به خود اختصاص داده چرا که تعطیلات کرونایی باعث رونق تجارت الکترونیکی شده است.
به نقل از رویترز، یک بررسی سازمان ملل که روز دوشنبه منتشر شد، نشان می دهد که فروش آنلاین تقریباً یک پنجم از کل گردش مالی خرده فروشی سال گذشته را به خود اختصاص داده چرا که تعطیلات کرونایی باعث رونق تجارت الکترونیکی شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند