محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ ال‌جی از درآمد بالا و رکوردشکنی جدیدی در فروش واحدهای مختلف تجاری شرکت به غیر از بخش موبایل خبر می‌دهد. بیشترین رشد فروش به واحد تجاری سرگرمی خانگی مربوط می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، گزارش «استراتژی آنالتیکس» نشان می‌دهد اپل با فروش ۴۰.۴ میلیون دستگاه آیفون ۵G در فصل اول ۲۰۲۱ در جایگاه اول و قبل از اوپو با ۲۱.۵ میلیون موبایل ۵G قرار دارد. ویوو و شیائومی نیز با پیشی گرفتن از سامسونگ، کره‌ای ها را در جایگاه چهارم قرار دادند.
در حالیکه گزارش کانالیس از صدرنشینی سامسنونگ در عرضه گوشی‌های هوشمند در فصل اول ۲۰۲۱ خبر داده بود، اما این شرکت نتوانست بیشترین آمار عرضه موبایل‌های ۵G را به نام خود بزند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

خانواده لی کان‌هی، مدیرعامل سابق سامسونگ اعلام کردند آنها امسال ۱۰.۸ میلیارد دلار مالیات بر ارث و اموال و املاک او پرداخت خواهند کرد و مجموعه هنری شخصی او به دولت اهدا خواهد شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، لی که توانست سامسونگ را به بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و تراشه تبدیل کند، 25 اکتبر سال 2020 فوت کرد و برآورد شده ارزش دارایی‌های او به حدود 26 تریلیارد وون کره جنوبی برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، شرکت مادر گوگل، آلفابت ساعاتی پیش گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد. این شرکت در مجموع با عملکردی فراتر از انتظارات ۵۵.۳۱ میلیارد دلار درآمد به دست آورده که از رشد سالانه ۳۱ درصدی خبر می‌دهد.
آلفابت می‌گوید بخش عمده این درآمد حاصل تبلیغات موتور جستجوی گوگل و یوتیوب است. در عین حال، خرید فیت‌بیت به وضعیت بخش سخت‌افزارها کمک کرده. کسب و کار Google Cloud نیز مطابق انتظارات عملکرد خوبی داشته و رشد خوبی را تجربه کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، سونی امروز با انتشار گزارش سال مالی ۲۰۲۰، از فروش جهانی ۷.۸ میلیون پلی استیشن ۵ از زمان عرضه در نوامبر سال گذشته میلادی خبر داد.
امروز شرکت‌های مختلفی گزارش مالی خود را منتشر کرده‌اند و پس از مایکروسافت و آلفابت، اینبار نوبت به شرکت ژاپنی سونی رسیده. در این گزارش، اطلاعاتی درباره کنسول جدید ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، با عقب نشینی و خروج ال‌جی از بازار موبایل، سامسونگ نیز همچون سایر رقبای بازار نسبت به خرید پتنت‌های ارزشمند ۵G ال‌جی تمایل نشان داده و ممکن است پتنت‌های مربوطه را از رقیب هموطن خود خریداری کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

شرکت خودروسازی تسلا در جدیدترین گزارش مالی میزان دارایی‌های خود بصورت بیت‌کوین را دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون دلار اعلام کرده است. این رقم تا پایان ماه مارس را دربر می‌گیرد.
تسلا گفته فروش این رمزارز حدود یک میلیارد دلار سود به همراه خواهد داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۵ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، ال‌جی در سال جاری میلادی قرار است همکاری نزدیک‌تری با اپل داشته باشد و حجم بیشتری از نمایشگر اولد مورد نیاز گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را بر عهده بگیرد. گفته می‌شود حجم سفارش نمایشگر اولد این موبایل که قرار است ال‌جی تامین کند،‌ ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب