محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۳ ارديبهشت

پلتفرم پیام رسانی دیسکورد مذاکرات فروش با مایکروسافت را خاتمه داد و قصد دارد به رشد کسب و کار خود به عنوان یک شرکت مستقل متمرکز شود.
دیسکورد که چت صوتی، ویدیویی و متنی فراهم می کند، محبوب گیمرهای ویدیویی است و از زمان راه اندازی شدن این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵، در میان سایر کاربران هم محبوبیت پیدا کرده است. این پلتفرم پیام رسان به تازگی قابلیت مشابه کلاب هاوس به نام "استیج چنل" را راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد رویدادهای صوتی برای مخاطبانشان برگزار کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۳ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، گروه مشاوره بوستون (BCG) که یک شرکت مشاوره‌ای و مدیریتی آمریکایی است، در جدیدترین رتبه‌بندی خود اعلام کرد کمپانی هواوی از نظر نوآوری و خلاقیت در بین 10 شرکت برتر دنیا در سال 2021 قرار دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، صرافی رمزارز کوین بیس به تازگی بخشی از سهامش را فروخته و حالا طبق گزارش‌ها، در همان روز اول مدیرعامل و هم‌بنیانگذار این کمپانی یعنی «برایان آرمسترانگ» و یکی دیگر از بنیانگذاران آن به نام «فرد ارسام» سهام زیادی را واگذار کرده‌اند.
ارزش سهام این صرافی غول‌پیکر چهارشنبه هفته پیش برابر ۳۲۸.۲۸ دلار بود که تفاوت چشمگیری با قیمت مرجع ۲۵۰ دلاری داشت. همین قیمت سهام باعث شد کوین بیس تبدیل به باارزش‌ترین صرافی ایالات متحده آمریکا شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

پیش‌بینی می‌شود عمده‌فروشی گوشی‌های هوشمند در جهان در سال ۲۰۲۱ تا ۱۳ درصد افزایش یابد که این رشد مرهون کاهش خرید در طول دوره پاندمی کرونا و افزایش قیمت دستگاه‌ها بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۳۱ فروردين

هندوستان از کشورهای پیشتاز در اقتصاد فضای مجازی در دنیا است و درآمد این کشور از صادرات آی تی در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۳۶ میلیارد دلار بوده است.
هندوستان از جمله کشورهایی است که در زمینه فناوری اطلاعات در وضعیت مطلوبی قرار داشته و در طی سال های اخیر به یک فراهم کننده خدمات نرم افزاری جهانی تبدیل شده است و با این پیشرفت ها هندوستان می تواند از مزایای تحول علمی بهره نموده و خود را به عنوان یکی از قدرت های اقتصادی در فضای مجازی تبدیل نماید. بکارگیری فناوری اطلاعات در هند، هزینه های معاملات و موانع زمان و فضا را کاهش داده و موجب تولید انبوه خدمات و کالاهای سفارش شده می شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۳۱ فروردين

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوره ۵ ساله اجرای طرح حمایت از توسعه زیست‌بوم همراه، توسعه بازار و فناوری تولید گوشی‌های هوشمند داخلی، صرفه‌جویی ارزی بیش از یک میلیارد دلار با تولید ۱۴ میلیون دستگاه گوشی همراه هوشمند و تبلت را شاهد باشیم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ فروردين

به گزارش مهر به نقل از زد دی نت، علی بابا که غول تجارت الکترونیک چین محسوب می‌شود از سال قبل به علت انحصارطلبی در بازار مورد پیگرد مقامات قضائی و رگولاتوری چین بوده است و سرانجام به پرداخت ۱۸.۲ میلیارد یوآن جریمه محکوم شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۰ فروردين

شرکت توییتر در ماه‌های اخیر مذاکراتی برای خرید اپلیکیشن شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس به ارزش چهار میلیارد دلار داشته است.
منابع آگاه به بلومبرگ گفتند مذاکرات دیگر در جریان نیست و معلوم نیست چرا متوقف شده است. توییتر و کلاب هاوس در این باره اظهارنظر نکردند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند