محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

به گزارش زومیت، بررسی بازار سهام نشان می‌دهد ارزش هر سهم مایکروسافت در روز ۱۶ فروردین به ۲۴۹٫۷۵ دلار رسیده است. این نخستین باری است که ارزش سهام مایکروسافت به این مقدار می‌رسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

به گزارش دیجیاتو، گزارش مالی مقدماتی ال‌جی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد این شرکت در مقایسه با فصل قبل،‌ درآمد و سود عملیاتی بیشتری را از آن خود کرده و به نتایج نسبتا چشمگیر مالی دست یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۵ فروردين

شرکت پینترست سرگرم مذاکره برای خرید شرکت ویژوال ساپلای است که سازنده اپلیکیشن ویرایش عکس VSCO است.
پلتفرم VSCO که ۱۰ سال سابقه فعالیت دارد، مجموعه متمایزی از فیلترهای عکس شبیه فیلم را به همراه ویرایش تصویر عرضه می‌کند. این شرکت که همچنان روی محصول اصلی خود متمرکز است، ابزارهای ویرایش ویدیو هم اضافه کرده و ۹۰ میلیون دلار سرمایه جمع کرده است. این شرکت آخرین بار ۵۵۰ میلیون دلار ارزش داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۴ فروردين

به گزارش دیجیاتو، یک رسانه معتبر کره‌ای از تصمیم نهایی ال‌جی برای خروج از بازار موبایل خبر می‌دهد. بر اساس این گزارش‌ها به نظر می‌رسد ال‌جی الکترونیکس به دنبال خروج از بازار موبایل و ورود به یک دوره‌ی گذار جهت جابه‌جایی پرسنل فعال در بخش موبایل و انتقال آن‌ها به سایر بخش‌هاست.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۲ فروردين

درآمد شرکت هواوی در سال ۲۰۲۰ با وجود تحریم‌های آمریکا رشد کرد اما در مقایسه با رشد درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۹ به میزان قابل ملاحظه‌ای کمتر بود.
رشد درآمد شرکت هواوی سال میلادی گذشته تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا و تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا به میزان چشمگیری آهسته شد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۲۰ به ۸۹۱.۴ میلیارد یوان (۱۳۶.۷ میلیارد دلار) بالغ شد و رشد سالانه ۳.۸ درصدی در مقایسه با رشد بیش از ۱۹ درصدی در سال ۲۰۱۹ را نشان داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۲ فروردين

به گزارش هواوی، هوآوی قصد دارد در تاریخ ۲۴ آوریل، کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۱ خود را در «شنژن» چین برگزار کند. در این رویداد، مدیران و مقامات مسئول، نظرات خود را پیرامون رایانش ابری و هوش مصنوعی ارائه خواهند کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۲ فروردين

نوکیا از راه‌اندازی و تکمیل شبکه NB-IoT عربستان در باند L 800 به عنوان شریک استراتژیک اپراتور موبایلی خبر داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در نتیجه این همکاری موبایلی و نوکیا بیش از 4 هزار سایت برای شعاع پوشش سلولی NB-IoT با فاصله متوسط 20 کیلومتری راه‌اندازی شده که میزان پوشش آن وسیع‌تر از آنتن‌های LTE است.

ادامه مطلب