محبوب ترین ها
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳ جمعه ۲۵ مهر

اگر امروز به بازار بروید و برای خرید یک گوشی یا تبلت اقدام نمایید فروشنده بعد از خرید به شما درباره شارژ اولیه توضیحاتی میدهد که باید حتما 12 ساعت برای شارژ اولیه دستگاه خود را به برق متصل نمایید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۲ مهر

امروزه تمام دنیای ما انباشته شده از انبوه رمزها و کلمات عبور، مانند کلمه عبور عابر بانک، کلمه عبور ایمیل و کلمه عبور سیستم های رایانه ای و … البته این کلمات و رمز ها ضرویست و امنیت ما را تا اندازه ای تامین می کند اما در مواقعی ممکن است که افرادی رمز عبور خود را فراموش کنند، دراین صورت چه کار باید کرد آیا باید قید همه چیز را زد یا هنوز امیدی هست که به اطلاعات دسترسی داشته باشیم؟!!!

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۱ مهر

اگر جزو کاربرانی هستید که یک دقیقه هم نمی‌توانند دستگاه هوشمندشان را از خودشان دور کنند، باید خیلی مراقب باشید؛ زیرا فشار مداوم کلیدهای پاور و خانه می‌تواند از عمر آنها بکاهد و موجب خرابی زودهنگام این کلیدها شود. دوست دارید بدون زدن هیچ‌یک از کلیدهای تلفن‌ همراه یا تبلت خود، آن را روشن کنید؟

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۱ مهر

تنظیمات و امکانات پیش فرضی که روی گوشی های هوشمند اندروید وجود دارند کم یا نامناسب نیستند. اما برخی کاربران از برنامه های موجود خسته می شوند و ترجیح می دهند اپلیکیشن های جدید و تنظیمات متفاوتی را تجربه کنند. برای این منظور هم به روت کردن گوشی نیاز دارد.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱:۲۵ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۱ مهر

فایلهای ضروری و مهم در برخی اوقات به علت اشتباه،ویروسی شدن و.. حذف میشوند و ما برای بازیابی آنها از نرم افزارهای Recovery استفاده میکنیم.
در ادمه روشی برای دسترسی به نسخه های های قبلی یک فایل یا پوشه معرفی میکنیم.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۶ مهر

تو این پست میخوام بهتون یاد بدم چطور میشه پسورد Wifi که قبلا تو گوشی (اندروید) ذخیره شده رو میشه بدست اورد.

برای این کار اول باید گوشی root شده باشه و بعدشم به نرم افزاریی احتیاج داریم که بزاره به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کنیم به عوان مثال Root Explorer یا نرم افزارایی از این دسته.

ادامه مطلب