محبوب ترین ها
ترفند و آموزش
رضا رزمی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۸ تير

تایید هویت دو موحله، راه مناسبی برای افزایش امنیت در حساب‌های کاربری است. کاربران با فعال کردن این سیستم تنها با وارد کردن رمزعبور خود نمی‌توانستند به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند، حتما باید کد امنیتی که به موبایل آنها اس‌ام‌اس می‌شد را هم وارد می‌کردند. این روش را‌ه‌های دسترسی هکر‌ها و نفوذ آنها را به حساب‌های کاربری را می‌بست. گوگل مدت‌ها است که از این سیستم امنیتی پشتیبانی می‌کند. اکنون با اعمال تغییراتی، دسترسی کاربران را به حساب‌هایشان آسان‌تر کرد.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
سارا محمد علیئی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ خرداد

امروز به معرفی وب سایت مفیدی به نام Optimizilla خواهیم پرداخت.این سایت با کاهش حجم تصاویر شما را ادر خواهد ساخت تا براحتی آن ها را به اشتراک بگذارید. میزان تنوع پشتیبانی این وب سایت از فایل های مختلف آن را نسبت به دبگر تبدیل کننده ها متمایز ساخته است. شما می توانید حجم تصاویر در فرمت های JPEG و PNG را به پایین ترین سطح ممکن کاهش دهید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
سارا محمد علیئی۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ ارديبهشت

طی گزارشی، دانشمندان دانشگاه اسلو باتری را اختراع کردند، که می تواند در کسری از ثانیه شارژ شود.البته میزان ظرفیت این باتری کم است.
پرفسور اولا نلسن و یکی از دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه، دانشگاه کنت بایرن موفق شدن با کاهش ظرفیت خازنی باتری مدت زمان شارژ آن را کاهش دهند.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا رزمی۴:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

شاید برای خیلی از شما پیش آمده است که اطلاعات و یا فایل‌هایی را از روی گوشی خود پاک کردید و مدتی بعد به آنها نیاز داشته باشید. نرم‌افزارهای زیادی برای بازیابی اطلاعات پاک شده کامپیوتر‌ها موجود است ولی برای دستگاه‌های هوشمند بازیابی اطلاعات و فایل‌های پاک شده، آسان نیست. ما در این مطلب آموزشی به شما نرم‌افزاری را جهت بازیابی اطلاعات و فایل‌های پاک شده بر روی دستگاه‌های اندرویدی معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

هر بار که اندروید جدیدی می آید با پیشرفت و اصلاح همراه است که خیلی از آنها گوشی شما را در مقابل هکر ها در امان نگه میدارد و ویژگی های مفید و جدیدی اضافه میکند . خیلی از آنها راحت پیدا میشوند و برخی نه . حالا که قرار است اندروید N روی کار بیاید دلیل نمیشود که کار Marshmallow تمام شده باشد . اگر هنوز گوشی تان را به marshmallow به روز رسانی نکرده اید الان بهترین وقت است . با کمک ما شما میتوانید در گوشیتان چیزهای بیشتری پیدا کنید . در اینجا ما 11 ویژگی پنهان آخرین سیستم عامل گوشی گوگل را به شما نشان میدهیم که قبلا نمیدانستید . در این راهنما ما به ویژگی هایی اشاره میکنیم که در نسخه های اصلی marshmallow هستند ( تمام اسکرین شات های گرفته شده با گوشی nexus6P هستند ) . اگر گوشیتان Marshmallow را اجرا میکند اما با رابط skin ، مکان برخی تنظیمات ممکن است فرق کند .

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

ایندیپندنت در گزارشی می نویسد؛ کاربران اپل با پیغامی خطا با مضمون مسدود کردن Apple ID مواجه شده اند. در این پیامک اعلام کرده است، که برای بررسی این موضوع باید مشکل ایجاد شده را به پشتیبانی فنی اپل گزارش دهید .
در قسمت ذیل پیامک، لینکی را معرفی می کند که کاربران با کلیک بر روی آن وارد سایت شده و اقدام به پر کردن اطلاعات خود، جهت ورود به صفحه کاربری می نمایند. این سایت دقیقا شبیه به سایت رسمی این کمپانی بوده و کاربران به هیچ عنوان به این موضوع شک نمی کنند.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
سارا محمد علیئی۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

این شبکه اجتماعی محبوب در جهان، از کاربران خود خواست تا با تولید محتوای خبری برای این سایت کسب درآمد کنند .
مارک زوکربرگ مدیر فیسبوک اذعان کرد؛ در سال های اخیر کاربران این سایت فعالیت های کمتری از خود نشان می دهند در نتیجه تعداد پست های این سایت کاهش یافته است.
طی یک نظر سنجی که توسط مدیران بازاریابی فیسبوک در این سایت انجام شده این نتایج حاصل شده که کاربران بادریافت پاداش و درآمد می توانند فعالیت بیشتری از قبیل تولید محتوا خبر و تبلیغات و غیره داشته باشند.
در نتیجه تصمیم گرفته شده به ازای پست هایی که کاربران در صفحات شخصی خود قرار می دهند هزینه ای اختصاص داده شود .

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
معراج مبرانیا۷:۱۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين

ترجمه شده توسط نویسنده
این روزها کمتر شخص یا سازمانی را می توان یافت که عضو حداقل یک شبکه اجتماعی نباشد. شبکه های اجتماعی ارسال بازخورد از سوی مخاطبان، همکاران، دوستان را تسهیل نموده است و آنها را به مشارکت تشویق می کند. اغلب شبکه های اجتماعی برای مشارکت اعضا و دریافت بازخوردها باز هستند.این شبکه ها کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاری اطلاعات را تشویق می کنند اما همانطور که این سیاست باز بودن اعلام نظر و کامنت گذاشتن جزئی از رویکردهای مثبت این نوع ساختارها هستند در صورت عدم توانایی در کنترل و مدیریت کامنت های دریافتی به دردسری بزرگ تبدیل خواهند شد. بهرحال خواه ناخواه نوشتن کامنت های منفی و یا توهین آمیز جزئی از این شبکه های اجتماعی است و بهتر است که نحوه مدیریت این کامنت های منفی را بدانیم.

ادامه مطلب