محبوب ترین ها
ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ مرداد

"SMS Blocker Clean Inbox"، اپلیکیشنی مناسب جهت بلاک (مسدود کردن) پیام‌ها و تماس‌ها است. این اپلیکیشن اینباکس شما را از هر پیام ناخواسته و نامربوطی پاک‌سازی می‌کند و باعث می‌شود اینباکس شما همیشه تمیز و عاری از پیام‌های نامربوط باشد.

ویژگی‌های این اپلیکیشن به شرح زیر است:

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۲۳:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ مرداد

دو قسمت: وصل کردن کابل درست و وصل کردن پی سی به تلوزوین
وصل کردن pc به تلوزیون میتواند محتوی کامپیوتر شما را مستقیما در صفحه ی تلوزیون شما پخش کند . شما میتوانید فیلم های داخل کامپیوترتان را نگاه کنید، به اینترنت با یک صفحه ی بزرگتر دسترسی داشته باشید و بیشتر . تمام کاری که باید بکنید این است که این دو دستگاه را با یک کابل HDMI به هم وصل کنید.
بخش یک از 2 : گرفتن کابل درست
تایید کردن اندازه های پورت . اگر pc تان لپتاپ است ، ببینید که پورتش چه سایز HDMI ای احتیاج دارد، معمولی ، کوچک یا میکرو .
فاصله ی بین پورت تلوزیون و لپ تاپ را اندازه بگیرید . از هرجایی که میخواهید کامپیوترتان قرار بگیرد اندازه بگیرید . ترجیحا نه خیلی دور . طول کابل مورد نظر را اندازه بگیرید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۹:۱۸ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ مرداد

اگر سنتان آنقدر میرسد که یادتان بیاید ایمیل قبل از گوگل و راه اندازی جیمیل چگونه بود ؛ پس میدانید که ایمیل گوگل چقدر توانا و تحسین برانگیز است و اگر سنتان آنقدری نیست که یادتان بیاید پس خوش شانسید . ایمیل قبل از اینکه جیمیل یک سرویس مجانی با جای زیاد را معرفی کند ؛ بسیار گران و پیچیده بود و بعد از جیمیل بقیه ی بازار برای رقابت به تکاپو افتادند.
امروزه جیمیل حتی ویژگی های بیشتری نسبت به قبل دارد ولی هنوز در کل احساس سادگی میدهد . درست مانند هر نرم افزاری؛ با این حال چند تنظیم عالی و هک میتوانند توسعه های زیادی را برای شما فراهم کنند که کاربران با خودشان فکر میکنند چطور میشود بدون آنها زندگی کرد.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۶:۳۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۲ مرداد

یک پرتره از یک شخص عزیز که توسط شما ساخته شده چیز خیلی خاصی است.
همینطور آسان است تا با تمرینی کم و چند فن کوچک بتوانید از عهده اش بر بیایید.
در این Instructable من به شما آموزش قدم به قدم این پروسه را میدهم . کاری که من خودم برای ساختن عکسهایی عالی انجام میدهم .

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
مصطفی طبری۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ مرداد

آیا شما هم از کاربرانی هستید که علاقه شدیدی به عکاسی ماکرو داشته ولی بودجه لازم برای خرید یک لنز ماکروی درست و حسابی را ندارید؟
در این مطلب به شما یاد می دهیم چگونه لنز کیت دوربین DSLR خود را به یک لنز ماکرو فوق العاده تبدیل کنید!
توجه کنید که در این حقه شما لازم نیست هیچ تغییری در تجهیزات خود بدهید، برای همین یک روش ایده آل محسوب می شود.
مواد لازم:
• یک دوربین DSLR
• یک لنز
• ترجیحاً یک سه پایه

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير

اینجا یک راه آسان برای ساختن قایق اسباب بازی خودتان وجود دارد. یک ساختار مکانیکی ساده ی قدرت داده شده با یک موتور DC و دو باتری که این قایق را بسازند. بعد واقعا میتواند روی آب معلق شده و حرکت کند.
قدم اول : دستور العمل ویدئویی قدم به قدم
قدم دوم : لوازم و اجزای لازم :
1.ترموکول / استایروفوم با یک اینچ قطر
2. 00 کاغذ سنباده
3.مقوای نازک
4. یک موتور DC 3V
5. یک کلید کوچک

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۵ تير

چهار چرخه ها: این وسیله یه نوع جالب از سرگرمی برای بچه هاست که بر روی چهار چرخ محقق میشود.در این مقاله طرح ها و لیست ابزار مورد نیاز رو مهیا کردیم تا بتوانید همین آخر هفته برای بچه ها بسازید تا آنها بتوانند با آن تا قبل از غروب خورشید حسابی بازی کنند .( فقط داشتن کلاه ایمنی و بستن کمر بند فراموش نشود!)
سازنده: Larry Erd, Pompano Beach, Fla
طرح از وبسایت : spidercarts.com "Black Widow"
هزینه : 689.15 دلار

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
مصطفی طبری۲۱:۴ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۴ تير

اخیراً اسناد موسسه Hacking Team توسط یک گروه هک مورد سرقت قرار گرفت و این هک ناشی از باگ امنیتی موجود در فلش ادوبی بوده است. این موضوع بار دیگر مشکلاتی که این برنامه دارد و چندین سال هست که متخصصان امنیتی آن را فریاد می زنند را داغ کرده است.
اگرچه فلش هنوز هم برای دیدن ویدیوهای آنلاین ابزاری تقریباً ضروری محسوب می شود، اما استفاده از آن ممکن است کاربران را در معرض خطرات جدی قرار دهد.
خوشبختانه به راحتی می توانید در اکثر مرورگرها فلش را غیرفعال کنید. در این مطلب به شما یاد می دهیم چگونه این کار را در مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و سافاری انجام دهید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند