محبوب ترین ها
ترفند و آموزش
الناز فرجی۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۴ تير

از آنجایی که ویندوز 10 مایکروسافت به زودی در بین عموم مردم آغاز به کار میکند، بعضی از ویژگی هایش ممکن است بعضی از کاربران شگفت زده کند. مثلا موزاییک های زنده (live tiles) ویندوز 8 دیگر نیستند- به نوعی - و منوی استارت مورد علاقه ی کاربران بازگشت فاتحانه ای خواهد داشت. گرچه اینها تغییرات کوچکی اند که سیستم عامل جدید مایکروسافت دارد اما کمپانی میگوید تا به حال این بهترین ویندوزش بوده است.
شاید یکی از مهم ترین تغییرات ویندوز 10 در توانایی خصوصی سازی صفحه ی لاگین کامپیوتر و دسکتاپ باشد. برخلاف دیگر سیستم عامل های ویندوز ، روش موفقیت در اینکار به آن سادگی ای که فکر میکنید نیست. برای کمک به شما در شروع خصوصی سازی ویندوز 10 ، ما این راهنمای ساده را برای تغییر عکس دسکتاپ و صفحه ی لاگین گذاشته ایم.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۱۹:۵ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير

درست مانند دو دست، دو مانتیور هم از یکی بهتر است. با مخارج کمتر فضای کارتان را گسترش دهید.
دستور العمل :
چیزهایی که احتیاج دارید : یک کامپیوتر با یک پورت یا درگاه باز
مانیتور دوم
کابل VGA یا DVI
کارت ویدئوی AGP یا PCI (اختیاری)
آداپتر DVI به VGA

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
مصطفی طبری۶:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير

Who Deleted Me on Facebook یک اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS و اندروید است که به شما اجازه می دهد لیست دوستان خود را ببینید.
این اپ که مشابه برنامه Who Unfollowed Me توییتر می باشد، به شما می گوید چه زمانی یکی از دوستانتان از لیست شما خارج شده، اکانت خود را غیرفعال کرده و یا شما را از لیست دوستانش حذف نموده است.
وقتی این برنامه را دانلود و اجرا کردید، به شما لیستی از افرادی که شما را در گذشته از لیست دوستانشان حذف کرده اند را نشان می دهد.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۲۱:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير

آیا علاقه مند به سرویس های بک آپ و پشتیبانی مانند Drop و Dropbox هستید ولی نمیخواهید کنترل فایل ها کامل از دستتان برود؟ خب حالا میتوانید فایل هایتان را در امنیت کامل در آبدارخانه ی ما بگذارید . درست کنار شیشه ی میوه ها و سبزیجاتتان. یک سازنده ی DIY موفق راهی پیدا کرده که با مهارت Raspberry pi کنترل کننده ی bittorrent sync را با یک شیشه ی سنتی میسون ترکیب کند. برای راه اندازی نرم افزار تنها کاری که باید بکنید این است که یک raspberry pi اس اس اچ کنید و ورژن raspberry pi سینک (sync) bittorrent ، ( که به صورت ماهرانه ای کنسرو تمشک نامگذاری شده است ) ،node.js و چند بسته ی دیگر را نصب کنید. Pi میتواند به LED های مختلفی متصل شود تا بسته به این که داده ها در حال انتقال به دستگاه اند یا نه ، سوسو بزند یا ثابت بماند . درحالیکه سازنده ی اصلی تصمیم گرفت تا mason jar اش چوبی باشد، بستگی به شما دارد که چقدر بخواهید به جنبه ی زیبایی شناسی دستگاه توجه کنید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۵:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير

اپلیکیشن "Repost for Instagram"، بهترین اپلیکیشن برای بازنشر و اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام است.
یکی از موارد بسیارمهم در بازنشر عکس‌های دیگران، حق صاحب اثر است. شما با اپلیکیشن "Repost for Instagram"، امکان بازنشر عکس کاربران دیگر را با حفظ حق صاحب اثر، در پیج اینستاگرام خود دارید.
قابلیت "Repost" اگر در اپلیکیشن اینستاگرام به طور پیش‌فرض طراحی می‌شد، قطعا بر محبوبیت این اپلیکیشن می‌افزود.
اینستاگرام در اپلیکیشن رسمی خود، به شما امکان ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری عکس‌های سایر کاربران را نمی‌دهد. در حالی که سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک این امکان را به کاربران می‌دهند که پست‌های یکدیگر را به‌راحتی به اشتراک بگذارند.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير

قطعا گالری عکس و ویدیو‌های موجود در دستگاه هوشمند شما، حریم خصوصی شماست، و شما دوست ندارید عکس‌ها و ویدیو‌های شما در دسترس کسانی قرار بگیرد که وارد گوشی شما می‌شوند. برای جلوگیری از دسترسی افراد ناشناس به گالری عکس و ویدیوهای خود در ویندوزفون می‌توانید از اپلیکیشن "Media Locker Pro" استفاده کنید.
این اپلیکیشن، بسیار برای ویندوزفون مناسب است و قادر است عکس‌ها و ویدیوهای موجود در گوشی شما را مخفی نگه‌ دارد.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۶ تير

شاید شما هم بخواهید که بعضی از فایل های خود را مخفی کنید و کسی نیز متوجه این فایل ها نشود برای این کار میتوانید از آموزش زیر استفاده کنید . در این روش میتوانید تعدادی فایل را در یک عکس پنهان کنید و تنها راه اینکه کسی متوجه بشود از روی حجم این عکس خواهد بود با ما همراه باشید.
در ابتدا اطمینان حاصل نمایید که یکی از برنامه های فشرده سازی را بر روی سیستم خود دارید و بعد به سراغ مرحله های بعدی بروید .

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۲۳:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۵ تير

بعضی وقتها سرچ کردن و به دنبال چیزی گشتن در اینترنت کمی سخت و خسته کننده است ، اما اگر کمی از امکاناتی که گوگل برای شما درنظر گرفته است را بدانید این جستجو برای شما بسیار شیرین و خوش آیند خواهد بود و به راحتی میتوانید به نتیجه برسید . در این مطلب قصد داریم شما را کمی با این ترفند و ها و امکانات گوگل آشنا کنیم .
شاید برای شما هم پیش آمده باشد بخواهید بدانید در شهری دیگر ساعت چند است و خیلی سخت میباشد که توسط گرینویچ محاسبه کنید تا به جواب برسید برای این کار کافی است تنها در قسمت سرچ گوگل واژه زیر را بنویسید و در مقابل آن اسم محل مورد نظر خود راتایپ کنید.

ادامه مطلب