محبوب ترین ها
ترفند و آموزش
رضا رزمی۶:۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير

10 تا از بهترین ویژگی های iOS8 که قبلا از آنها استفاده نمیکردید
درست است که iOS9 در حال پدیدار شدن است اما هنوز چیزهای زیادی در سیستم عامل موبایل کنونی اپل وجود دارد. ویژگی های بسیاری که iPhone یا iPad شما را خیلی مفید میکند.
همه وقت این را ندارند که همه ی گوشه و کنار های نرم افزار داخل موبایل و تبلتشان را جستجو کنند، بنابراین ما این کار را برای شما راحت کردیم. در اینجا 10 ویژگی عالی از iOS8 را گرد آوری کردیم که خیلی از شما ممکن است به آن بر نخورده باشید.
1.یافتن و مشاهده افراد ناشناس

هر کسی که آدرس ایمیل Apple ID شما را داشته باشد میتواند در iMessage شما را پینگ کند. بنابراین ممکن است کسان بسیاری با شما تماس بگیرند که چیزی راجع بهشان نمیدانید. در اینجا تنظیماتی وجود دارد که کار شما را در مواجهه با این غریبه ها آسانتر میکند. از قسمت تنظیمات برنامه ، صفحه ی مسیج ها را باز کنید و گزینه ی یافتن (فیلتر کردن )فرستنده های ناشناس (filter unknown senders) را انتخاب کنید. وقتی به قسمت پیام ها برگردید میبینید که یک ستون جدید انسان های ناشناس برای این غریبه ها به وجود آمده است.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۱۷:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

الو: شبکه ی اجتماعی جدیدی که همه دیوانه ی آن شده بودند .
الو یک شبکه ی اجتماعی بدون تبلیغ است که سال گذشته با راه اندازی به وسیله ی تنها یک دعوتنامه ، امتیاز زیادی به دست آورد. و پنجشنبه اعلام کرد که قرار است عمومی شود با یک اپلیکیشن برای کاربران آی فون. گروه با سیاست ضد فیس بوکش توجه ها را جلب کرد و با این قول که تبلیغ نکند و اطلاعات کاربران را به اشخاص ثالث نفروشد.
سپتامبر گذشته ، تغییری در علایق ، عضویت در الو را به یک چیز ارزشمند تبدیل کرد.با دعوتنامه هایی که در سایت eBay تا قیمت 500 دلار فروخته میشد. در رونمایی عمومی ، الو هیچ جزئیاتی از تغداد اعضا نداد اما گفت که میلیون ها نفر از این وسیله استفاده میکنند.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۱۲:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

وقتی برای یک بار در ویندوز اکسپلورر به دنبال عبارتی میگردید ، عبارت مورد نظر به طور خودکار در حافظه سیستم باقی میماند و میتوان در مراجعه های بعدی دید که به دنبال چه عبارت هایی تا بحال گشته ایم . اگر نمیخواد بقیه بدانند در سیستم به دنبال چه چیزهایی گشته اید ما یک راه حل ساده به شما پیشنهاد میکنیم .

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۹:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

در بعضی مواقع برای رفع مشکلی که در ویندوز به وجود آمده ناچار میشویم که سیستم را در حالت safe mode بالا بیاوریم . در این حالت بسیاری از برنامه ها و رابط های کامپیوتری اجرا نمیشوند مانند گرافیک و صدا. در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه سیستم خود را در ویندوز 8 در حالت safe mode بالا بیاوریم.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۲۲:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد

بچه های لعنتی... من این پست را با اعتراف به اینکه نتوانستم این معمای بسیار ساده را حل کنم شروع میکنم! من حدود یک یا دو دقیقه سعی کردم تا از آن سر در بیاورم اما بیایید روراست باشیم... فکر نکنم بیشتر وقت صرف کردن روی آن تفاوتی ایجاد کند. و اینکه بیشتر و بیشتر باعث اشتباه من میشود.
پازلی که در پایین آمده توسط دیوید جی بادیکومب ؛ یک معما ساز لندنی طراحی شده که احتمالا تنها هدف زندگی اش این بوده که باعث شود من احساس حماقت کنم! چرا؟ چون دانش آموزان کلاس اول هنگ کنگی قادر بودند که این معمای ساده را در چند ثانیه حل کنند در حالیکه من رویش گیر کرده بودم.
میتوانید حلش کنید؟

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد

همانطور که میدانید تا قبل از ویندو 8 در ویندوز های قدیمی تر به هنگام روشن کردن سیستم و اجرا شدن ویندوز صدایی پخش میشد مبنی بر بالا آمدن ویندوز ولی در نسخه جدید ویندوز این صدا برداشته شده است . در این مطلب روش بازگردادند این آهنگ رابه شما یاد میدهیم.
بر روی دکستاپ راست کلیک کرده و به گزینه Personalize بروید :

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

میانبرها و کلید های ترکیبی در هر ویندوزی وجود دارد که بسیاری از کاربران ازآن بی اطلاع میباشند . این کلیدهای ترکیبی میتواند باعث سرعت بخیشدن کار با کامپیوتر شود .در این مطلب قصد داریم بعضی از این میانبرها را به شما آموزش دهیم . این میانبر ها اغلب بعد از ویندوز 7 کارایی دارد.
Win + D : کاربرد این کلید ها باعث میشود پنجره های باز در ویندوز باعث Show/ Hide بشوند .
Win + Left / Right Arrow : با فشار دادن همزمان این کلید ها باعث میشود پنجره فعال در صفحه نمایش به سمت چپ یا راست برود .
Win + Up/Down Arrow : ترکیب این کلید ها پنجره فعال را Minimaiz یا Maximaize میکند.
Win + Tab : این کلید باعث میشود بین تب ها جابجا شویم که در ویندوز 8 باید از کلید های Alt+Ctrl+Tab استفاده کرد .
Win + T : این کلید باعث میشود که نرم افزار های موجود در Task Bar فعال شود .
Win + R : باعث میشود که Run اجرا شود .
Win + E : وارد My Computer میشود .
Win + L : کامیپوتر را قفل میکند و با وارد کردن رمز ورود میتوانید دوباره وارد شوید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
مصطفی طبری۶:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

علی رغم تمام محبوبیتی که گوگل کروم دارد، مشکلاتی نظیر مصرف باتری و توان پردازشی زیاد آن را به یک مرورگر آزاردهنده تبدیل می کند. این مشکلات خصوصاً در کامپیوترهای مک و هنگام مقایسه با مرورگر پیش فرض سافاری بسیار ناراحت کننده هستند. خوشبختانه گوگل متوجه این مسائل بوده و مهندس ارشد کروم، پیتر کستینگ اعلام کرده تغییراتی اخیراً در این مرورگر انجام شده تا کارایی آن بطور قابل ملاحظه ای بهبود پیدا کند.
کستینگ در یک پست گوگل پلاس، از تغییراتی نظیر شیوه رندر کردن صفحات وب و اولویت بخشی به تب های فعال نسبت به موارد پس زمینه و غیرفعال، کاهش مصرف توان پردازشی پردازنده در مواقعی مانند نمایش نتایج جستجوی گوگل صحبت کرد. وی گفت "تیم توسعه کروم هیچگاه نمی خواهد در گوشه ای بنشیند و به تماشای کاربران ناراضی مشغول شود. ما به کاربران آینده ای روشن را وعده می دهیم."

ادامه مطلب
کاربران می خوانند