محبوب ترین ها
ترفند و آموزش
مصطفی طبری۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ خرداد

استیو جابز زمانی گفته بود "تمام مردم آمریکا باید برنامه نویسی با کامپیوتر را یاد بگیرند، چرا که این موضوع به شیوه درست فکر کردن آنها کمک می کند."
واقعاً حق با جابز بود، بادگیری برنامه نویسی می تواند درهای زیادی را پیش روی شما چه از نظر شخصی و چه کاری باز کند و بطور خلاصه مزایای آن بی نهایت است.
آیا تاکنون سعی کرده اید که یک اپلیکیشن اندرویدی برای خودتان بسازید؟ تبدیل شدن به یک توسعه دهنده می تواند مسیری طولانی و پرهزینه باشد، اما به لطف افرادی چون راب پرسیوال، شما هنوز هم می توانید برنامه نویسی اندروید را با قیمتی بسیار مناسب فرا بگیرید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
الناز فرجی۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۲ خرداد

آشپزان حرفه ای ممکن است سالها تمرین کنند تا یاد بگیرند چگونه به گونه ای بسیار عالی مرغی را بریان کرده یا یک پای توت فرنگی بپزند. ولی ممکن است برای ما که تمرینی ندیده ایم ولی میخواهیم مانند یک سر آشپز به چنین نتایجی در خانه دست یابیم هم راهی وجود داشته باشد. یک گروه سان فرانسیسکویی June را ساخته است. یک فر هوشمند که میتواند به صورت اتوماتیک غذایی را که در داخلش نهاده میشود را شناسایی کرده و آن را به صورت خیلی خوبی بپزد.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۲۲:۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ خرداد

همیشه حریم شخصی و خصوصی دارای اهمیت خاصی میباشد ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد در محلی در حال کار با لپ تاپ خود هستید که به ناگهان افرادی وارد میشوند و شما نمیخواهید به اطلاعات شخصی شما دستری داشته باشند یا مشاهده کنند . در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که با یک حرکت ساده ویندوز خود را قفل کنید .

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد

مرورگر کروم برای وب گردی در بین کاربران محبوب ترین مرورگر میباشد . این مرورگر در بین سایر رقبا دارای ویژگی های خاصی میباشد که آن را تبدیل به بهترین مرورگر برای وب گردی میکند . ولی باز این مرورگر بی نقص نمیباشد . یکی از مشکلات این مرورگر وقتی رخ میدهد که به دنبال مطلب خاصی هستید و مجبور به باز کردن تب های زیادی میشوید که این عمل باعث کند شدن این مرورگر و در نهایت هنگ کردن میشود و ناچار به بستن تعداد زیادی از تب ها و یا حتی خود مرورگر میشوید . در این مطلب قصد داریم به شما آموزشدهیم چطور از هنگ کردن این مرورگر جلو گیری کنید .

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد

بعضی اوقات پیش آمده است که با یک برنامه خیلی سروکار دارید و دوست دارید که آن برنامه همیشه در دسترستان باشد و به سرعت بتوانید به آن دسترسی داشته باشید یا شلوغ شدن صفحه دسکتاپتان را دوست ندارید. حال راه چاره چیست و چگونه می توانید به برنامه دلخواهتان به آسانترین شکل ممکن دسترسی داشته باشید؟ یکی از راه های حل این مشکل اضافه کردن برنامه مورد نظر به منوی راست کلیک می باشد. شاید انجام این تنظیمات 5 دقیقه وقت شما را بگیرید اما بعد از آن به راحتی می توانید از برنامه های کاربردی و پر کاربرد خود استفاده کنید و به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. در این آموزش میتوانید هر برنامه ای که میخواهید را به راست کلیک ماوس بیاورید .

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
دنیا شکوهی۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ خرداد

با آمدن ویندوز 10 در 29 ام ماه جولای، مطمئنا میخواهید قبل از اینکه ویندوز خود را ارتقا دهید مطمئن شوید که کامپیوتر، اپلیکیشن هاو دستگاههای مختلف شما به خوبی کارخواهند کرد.
خوشبختانه مایکروسافت این مساله را با گرفتن ابزارهای ویندوز 10 که برروی تمام نسخه های ویندوز 7 و 8 نیز بوده است، آسان میکند. ارتقا ویندوز خود به نسخه 10 باید یکپارچه باشد. اما بهتر است مطمئن شوید که setup شما از پیش آماده است.
آیکون جدید ویندوز در tray سیستم شما به شما این امکان را میدهد تا کارهایی بیشتر از ذخیره سازی کپی ویندوز خود به رایگان انجام دهید. همانطور که فاطیما وهاب در AddictiveTips (توصیه های تکنولوژی) اشاره کرد، همچنین میتواند تمام سیستم شما را چک کند تا مطمئن شوید همه چیز برای ارتقا آماده است.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
دنیا شکوهی۰:۵۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ خرداد

به نظر میرسد فیسبوک به اندزه ما نگران Big Brother (کنترل مقامات بر فعالیت های شهروندان) است. فیسبوک در حال آزمودن قابلیت رمزگذاری آزمایشی برای حفاظت در مقابل نظارت (دولت، سرویس امنیتی..) است. شما میتوانید یک کلید رمز گذاری روی پروفایلتان به اشتراک بگذارید و نوتیفیکیشن رمزگذاری شده را به راه اندازید تا تمام ایمیل هایی که از فیسبوک میگیرید با رمز گذاری محافظت شده باشند.
رمزگذاری فیسبوک با PGP (اپلیکیشن حفظ حریم شخصی) آزاد کار میکند. و از نگهبان امنیتی GNU، GPG، یک اجرای محبوب رایگان از تکنولوژی PGP، استفاده میکند. اگر تمام اینها گیج کننده به نظر میرسند، وبلاگ لایف هکر یک راهنمای عالی برای راه اندازی کدگذاری ایمیل دارد البته اگر هنوز انجام نداده اید، و اولین قدم دانلود PGP از وبسایت آن است. این مرحله به شما کمک میکند که ارسال ایمیل های رمز گزاری شده را شروع کنید. و این بدین معنی است که هر چیزی که تایپ میکنید مانند رشته ای در هم از نشانه ها و حروف است تا زمانی که به وسیله کلید دیجیتالی رمز گشایی کنید. (که میتوانید به وسیله GPG راه اندازی کنید.)

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
مصطفی طبری۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

آیا تاکنون در تاریکی شب مجبور به خواندن یک مقاله با زمینه سفید و روشن شده اید؟! اگر جوابتان مثبت باشد احتمالاً به خوبی قدر گزینه Night Mode در برخی از اپلیکیشن ها را می دانید. این حالت در واقع با تیره کردن تم، روشنایی صفحه را کمتر می کند. به نظر می رسد این ویژگی حالا به صورت پیش فرض در اندروید M وجود خواهد داشت.
براساس گفته وب سایت Droid-Life که برای مدتی به نسخه پیش نمایش اندروید M دسترسی داشته اند، گزینه هایی برای تغییر تنظیمات تم گوشی در اختیار کاربر قرار دارد. کاربران ابتدا باید بخش developer options را فعال کنند تا قابلیت انتخاب بین سبک روشن، تیره یا خودکار تم گوشی را داشته باشند.

ادامه مطلب