محبوب ترین ها
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱:۵ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر

شما مي توانيد در زماني کوتاه ؛ فقط و فقط در کسري از دقيقه ؛ سرعت RAM کامپيوتر خود را افزايش دهيد.اين ترفند براي بهتر اجرا شدن بعضي از بازي ها هم موثر خواهد بود.با اين روش حتي مي شود خوشبين بود که ديگر کامپيوتر هنگ هم نکند !

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۲ آبان

زمانی که سیستم شما به دلایلی از جمله حمله بد افزارها شدیدا کند و فاقد عملکرد مطلوب شده است، بهترین حالت آن است که یک وضعیت مطلوب را از پیش تعیین کرده باشید تا بتوانید ویندوز را به آن حالت باز گردانید. در این حالت تنها راه این است که از قبل ویندوز خود را در حالت Deep Freeze قرار داده باشید. اما Deep Freeze کردن ویندوز و ابزارهای آن به چه ترتیب است؟
بر خلاف حالت Factory Reset که منجر به پاکسازی همه داده‌ها و باز‌گرداندن سیستم به حالت اولیه آن است، حالت Deep Freeze وضعیت مطلوبی است که می‌توانید در هنگام بروز اشکال در کار سیستم به هر دلیلی، ویندوز خود را به آن حالت Restore کنید، بدون آنکه داده‌های خود را از دست بدهید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۵:۴۴ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۶ آبان

خبر خوب برای علاقه مندان به جیلبریک این است که هم اکنون آنها می توانند هم از iOS 8 استفاده کنند و هم دیوایس خود را جیلبریک کنند. تنها پس از گذشت چند ماه از رونمایی iOS 8 تیم Pangu موفقبه جیلبریک iOS 8 شد. این جیلبریک بر روی تمامی دیوایس هایی که iOS 8 دارند قابل استفاده می باشد.
البته جیلبریک ارائهشده فقط برای ویندوز می باشد و کاربرانی که از Mac OS و یا Linux استفاده می کنند می بایست کمی صبر کنند تا نسخه قابل اجرا بر روی سیستم عامل آنها ارائه شود، اما اگر شما بر روی سیستم خود ویندوز دارید می تواندی از طریق راهنمای زیر که بسیار ساده و آسان است گوشی خود را جیلبریک نمایید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان

نوارهای کاست قدیمی را به ‌یاد می‌آورید؟ پایین این کاست‌ها یک تکه پلاستیکی قابل شکستن وجود داشت که با شکاندن آن، قابلیت ضبط مجدد روی نوار از بین می‌رفت و به‌این ترتیب شما می‌توانستید از ضبط احتمالی روی آن جلوگیری کنید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۰:۲۸ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان

یکی از دغدغه همه کاربرانی که از مودم های Wireless استفاده می کنند، متوجه شدن این موضوع است که آیا شخصی غیر از خودشان در حال استفاده از اینترنت هست یا نه؟ در این مقاله قصد داریم تا به شما این روش را آموزش دهیم.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱۴:۲ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۸ مهر

اکثر گوشی های اندروید دارای قابلیت ایجاد شبکه هستند اما ما در حدود صفر از آن استفاده می کنیم.یکی از این کاربرد ها که می توان از ان بهره برد اتصال گوشی اندروید به رایانه بدون استفاده از کابل است .

ادامه مطلب