محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۸ دي

به گزارش فارس، سونی دسته کنترل جدیدی را برای کنسول بازی پلی استیشن طراحی کرده که برخی دکمه‌های آن بر مبنای نیاز کاربر در جریان بازی قابل برنامه‌ریزی هستند.
به نقل از انگجت، سونی در حال انجام آخرین بررسی‌ها و آزمایش‌ها بر روی دسته کنترل جدید کنسول بازی پلی استیشن است و نمونه اولیه آن را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ آذر

مایکروسافت اطلاعات بیشتری را در مورد نسل جدید کنسول بازی ایکس باکس منتشر کرد. قرار است این کنسول زمستان آینده در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.
به نقل از انگجت، کنسول بازی جدید مایکروسافت که قبلا از آن با عنوان پروژه اسکارلت یاد می شد، از قدرت پردازشی چهار برابر بیشتر از کنسول بازی فعلی این شرکت برخوردار است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۲ آذر

به گزارش آی تی ایران، ایکس باکس سری ایکس از تعطیلات 2020 عرضه می‌شود
شرکت مایکروسافت ساعاتی پیش در جریان مراسم «Game Awards» از نام و تصاویر نسل جدید کنسول‌های خود رونمایی کرد. نسل جدید کنسول‌های مایکروسافت که در تعطیلات سال نو میلادی قرار است عرضه ‌شوند، ایکس باکس‌ «سری ایکس» نام دارد. ظاهر ایکس باکس سری ایکس شباهت زیادی به کامپیوترهای قدیمی دارد و خیلی شبیه به کنسول‌های قبلی شرکت طراحی نشده است.
کنسول به‌نوعی طراحی شده که بتوان از حالت افقی و عمودی از آن استفاده کرد. فیل اسپنسر مدیر تیم ایکس‌باکس در این مراسم ادعا کرد که قدرت پردازشی این کنسول «چهار برابر» کنسول ایکس‌باکس وان ایکس خواهد بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ آذر

به دنبال سی ساله شدن کنسول بازی گیم نینتندو، حالا کنسول بازی پلی استیشن سونی هم ۲۵ ساله شده است.
به نقل از ورج، بسیاری از افرادی که این روزها در حال نزدیک شدن به سال های میانی عمر خود هستند، خاطرات خوشی از بازی با کنسول بازی پلی استیشن سونی دارند که در اواخر دهه ۹۰ میلادی به علت قابلیت های ویژه خود بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.
کنسول بازی پلی استیشن اولین بار در دسامبر سال ۱۹۹۴ به طور رسمی توسط سونی روانه بازار شد. البته برنامه ریزی برای تولید این کنسول بازی به اواخر دهه ۸۰ میلادی بازمی گردد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ آذر

پلی استیشن محصول کمپانی سونی با فروش ۴۵۰.۱۹ میلیون دستگاه در ۲۵ سال به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.
به گزارش تارنمای روزنامه «ژاپن تودی»، نخستین دستگاه پلی استیشن در ماه دسامبر سال ۱۹۹۴ میلادی (آذر-دی ۱۳۷۳) به بازار آمد و در مدت کوتاهی به دلیل گرافیک سه بعدی و نرم‌افزارهایش به محبوبیت رسید.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۷ آذر

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، گزارش‌ها حاکی از آن است که سونی برای توسعه یک «درایو حالت‌ جامد» (SSD) جدید برای کنسول پلی استیشن ۵ با سامسونگ همکاری کرده است. درایو حالت‌جامد (SSD) که به دیسک حالت‌جامد یا دیسک الکترونیکی نیز شناخته می‌شود (گرچه دارای هیچ‌گونه «دیسک» یا «موتور چرخان» نیست) یک ابزار حافظه است که از تراشه برای ذخیره‌سازی دائم داده‌ها استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

بازی Call of Duty Modern Warefare پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۹ میلادی در جهان شد.
کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی Superdata با بررسی میزان خرید، دانلود و نصب کاربران بازی‌های مختلف به تازگی گزارشی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد بازی Call of Duty Modern Warefare موفق شده است با سرعت بالایی تبدیل به پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی سال جاری میلادی در جهان شود.

ادامه مطلب