محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۷ آبان

به گزارش دیجیاتو، سپری کردن ساعت‌های طولانی مقابل نمایشگر، توسط جوانان مسئله ای جهانی است و دل نگرانی مسئولان بسیاری از کشورها از جمله مقامات چینی را به دنبال داشته است. به همین خاطر نیز دولت چین تاکنون قوانین متعددی را برای منطقی سازی عادات نوجوانان و جوانان خود در زمینه گیمینگ وضع کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ آبان

به گزارش گیم‌فا، بیش از یک ماه از انتشار بازی Mario Kart Tour می‌گذرد و شرکت نینتندو امروز هم آمار جدیدی از تعداد دانلود و فروش این عنوان را در دسترس قرار داده است. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این زمینه، ما را در ادامه همراهی کنید.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۸ مهر

به نوشته‌ی همشهری آنلاین، سونی رسما تایید کرد که کنسول پلی‌استیشن ۵ با همین نام، در پایان سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.
در حالی که دفعه‌ی قبل، از زبان معمار و طراح اصلی سخت‌افزار پلی‌استیشن ۵ با قابلیت‌ها و مشخصات سخت‌افزاری PS5 آشنا شدیم، این بار رسما اسم کنسول و زمان عرضه PS5 از سوی مدیرعامل پلی‌استیشن اعلام شده است. طبق این خبر، کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار است پاییز سال آینده وارد بازار شود. «جیم رایان» (Jim Ryan)، مدیرعامل پلی‌استیشن، در مصاحبه‌ای که با نشریه‌ی وایرد داشته برای اولین بار از اسم «پلی‌استیشن ۵» استفاده کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ شهريور

به گزارش مهر به نقل از انگجت، شرکت ایسر در در نمایشگاه IFA2019 از نسخه جدید صندلی مخصوص بازی های رایانه ای رونمایی کرد. این صندلی که Predetor Thoronos Air نام دارد نسخه ارزان تر از صندلی بازی رایانه‌ای Thoronos است که سال گذشته در نمایشگاه IFA رونمایی شده بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ فروردين

در نهایت سونی آماده است در مورد نسل آینده‌ی PlayStation خود صحبت کند که چهار سال گذشته را روی آن صرف کرده است. در مصاحبه‌ی جدیدی با Wired، معمار برجسته‌ی سیستم شرکت، Mark Cerny گفت: PlayStation 5، نامی که سونی به طور رسمی آن را تائید نکرده، بازی‌سازان در حال حاضر از آن به شکل کیت‌های توسعه‌دهنده استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ فروردين

پس از هفته‌ها انتشار خبر عرضه‌ی Xbox One بدون دیسک، این سازنده‌ی نرم‌افزار از نسخه‌ی Xbox One S All Digital خود رونمایی کرد. قیمت این کنسول ۲۴۹ دلار تعیین شد که در تاریخ ۷ می در دسترس قرار می‌گیرد. مدل جدید همراه با Xbox One S اصلی و نسخه‌ی قوی‌تر Xbox One X فروخته می‌شود. نکته‌ی بزرگ در مورد فروش نسخه‌ی جدید این است که از آنجایی که فاقد درایو Blu-ray است، حدود ۵۰ دلار کاهش قیمت دارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين

بله، به نظر می‌رسد Xbox One بدون دیسک حقیقت دارد. WinFuture تصاویری به دست آورد که می‌گوید Xbox One S All Digital را نشان می‌دهد. طراحی این کنسول دقیقا چیزی است که انتظار داشتیم، یک Xbox One S بدون درایو Blue-ray. این سیستم مجهز به ۱ ترابایت هارد دیسک (حداقل در اروپا) است و با کپی‌های از پیش نصب شده‌ای از Forze Horizon 3 ،Minecrafit و Sea of Thieves برای فروش به بازیکنان آماده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين

همانطور که می‌دانید اپل سخت در حال تلاش برای ورود به حوزه‌ی بازی‌های سودآور است. منابع Financial Times ادعا کردند، اپل صدها میلیون دلار که احتمالا ۵۰۰ میلیون دلار است را در این راه سرمایه‌گذاری می‌کند، و هدف آن تامین بازی‌ها برای ارائه به مشترکین است. بنابر گزارش‌ها، اپل برای هر بازی چندین میلیون دلار اختصاص می‌دهد و چنانچه توسعه‌دهندگان انحصار این بازی‌ها را برای iOS حفظ کنند به آن‌ها مزایای جانبی خواهد داد.

ادامه مطلب