محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ فروردين

سونی، عبارت‌های زشت در نام‌های کاربری PlayStation Network (PSN) را با نام‌ کاربری موقت جایگزین می‌کند. از چند روز پیش، سونی با اجازه دادن به کاربران PSN برای تغییر نام‌های کاربری‌شان بر روی این کنسول برای اولین‌بار در تاریخ پلتفرم آنلاینش، این امکان را به بازیکنان PS4 داد تا شناسه‌هایشان را در هر دو حالت مثبت و منفی دوباره تعریف کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ فروردين

امروز Epic Games به عنوان مالک محبوب‌ترین بازی جهان – Fortnite – با بیش از ۲۵۰ میلیون بازیکن شناخته می‌شود. طی سال‌ها، Unreal Engine، موتور بازی‌سازی شرکت تبدیل به پایه‌ای برای بازی‌های پر فروشی چون "Kingdom Hearts 3" ،"Mortal Kombat 11"، و طبیعتا خود "Fortnite" شده است. Epic می‌گوید امروزه ۷.۵ میلیون توسعه‌دهنده از Unreal Engine استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

به گزارش رویترز، تنسنت اعلام کرد وابستگی‌اش به بازی‌سازی در چین را کاهش می‌دهد. به علت بازبینی‌های نظارتی و هزینه‌های سرمایه‌گذاری، تنسنت شدیدترین افت سود سه ماهه و آهسته‌ترین رشد سود سالیانه در طی ۱۳ سال گذشته را تجربه کرد.
Martin Lau، ریاست تنسنت، روز پنجشنبه گفت: "ترکیب درآمدی ما، با رشد سریع تبلیغات مبتنی بر عملکرد و دیگر درآمدها، به طور فزاینده‌ای در حال متنوع شدن است." Lau به بخشی اشاره کرد که شامل کسب‌وکار رایانش ابری جدید تنسنت بود، این بخش ۹.۱ میلیارد یوان (۱.۳۶ میلیارد دلار) برای شرکت درآمد داشت. Lau اضافه کرد، تنسنت دسته‌بندی درآمدی جدیدی را در گزارش عایدی آینده‌اش اضافه خواهد کرد که سهم آن را از تجارت‌های جدید به سرعت در حال رشد منعکس می‌کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

ظاهرا کنسول بدون دیسک Xbox One S در تاریخ ۷ ماه می عرضه می‌شود. Windows Central اسنادی به دست آورده که به تاریخ این عرضه اشاره دارند، همراه با آن عکس‌هایی از جعبه‌ی این کنسول هم فاش شدند. گفته شده مایکروسافت این کنسول را "Xbox One S All-Digital Edition" می‌نامد که نشان‌دهنده‌ی مدل جدید بدون درایو Blu-ray است. هنوز مشخص نیست قیمت این مدل چقدر ارزان‌تر است، اما حذف درایو Blu-ray قطعا قیمت آن را کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين

گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی در سان فرانسیسکو از سرویس بازی رایانش ابری خود با عنوان Stadia رونمایی کرد. مدیرعامل گوگل از این سرویس به عنوان پلتفرمی برای همه توصیف کرد و در مورد جاه‌طلبی‌های گوگل برای استریم بازی‌ها در تمامی انواع دستگاه‌ها صحبت کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۴ اسفند

زمانیکه در اوایل ماه گذشته، بازی Apex Legends شروع شگفت‌انگیزی داشت، این طور به نظر می‌رسید که تمامی جامعه‌ی بازی‌سازی به آن توجه دارند. شاید بتوان بخشی از افزایش توجهات به این بازی را پرداخت پول از طرف EA به استریمرهای برتر Twitch برای ترویج این بازی دانست. در حقیقت، یکی از آن‌ها، استریمر معروف بازی فورتنایت ،Tyler Blevins یا همان Ninja است. به گزارش رویترز، احتمالا وی برای انجام این کار، یک میلیون دلار گرفته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند