محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۷ اسفند

نسخه‌های جدید ویندوز 10 از زیرساخت‌های Xbox برای گیم‌های ویندوز استفاده می‌کند.
چند پیش‌نمایش اخیر ویندوز 10 شامل برخی زیرساخت‌های مهم مایکروسافت برای نصب نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی State of Decay بود، و هیچ مشکلی با این فرایند گزارش نشد. در حقیقت مشکلی برای بازی با این گیم نبود، اما همچنان مشکلاتی در مراحل نصب و راه‌اندازی وجود دارد. دستورالعمل‌ها اینکه چرا و به دنبال چه چیزی باید بود را نشان نمی‌دهند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ اسفند

یکی از چهره‌های Nintendo کناره‌گیری می‌کند. Reggie Fils-Aime اعلام کرد شغلش به عنوان رییس، همچنین مدیر ارشد عملیاتی Nintendo در آمریکا پایان می‌یابد. وی در تاریخ ۱۵ آوریل از سمتش کناره‌گیری می‌کند.
Fils-Aime اعلام کرد: «Nintendo همیشه بخشی از قلب من باقی می‌ماند." وی ادامه داد، الان زمانی است که باید از افراد باهوشی که با آن‌ها همکار بودم، تقدیر کنم. افرادی که فرصت ارائه‌ی چنین نام تجاری را و مهم‌تر از همه، حس بودن عضوی از جامعه‌ی مثبت و پایدار گیمر جهانی را ایجاد کردند.»

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ اسفند

به گزارش کلیک، محدودیت‌های دسترسی به بازی رایگان Apex Legends طی چند هفته‌ی گذشته به معضلی بزرگ برای گیمرهای ایرانی تبدیل شده و از آنجایی که Electronic Arts، ناشر بازی، هیچ واکنش رسمی نسبت به این موضوع نداشته، حال تصمیم بر این گرفته شده به واسطه‌ی هم‌صدایی از طریق کمپین جمع‌آوری امضا، گیمرهای ایرانی اعتراض‌شان را به گوش آنان برسانند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ بهمن

Razer درس سختی در مورد چالش‌های راه‌اندازی فروشگاه بازی می‌گیرد. به عنوان بخشی از برنامه‌های اصلاحی، این غول سخت‌افزاری در تاریخ ۲۸ فوریه، فروشگاه Razer Game را تعطیل می‌کند.
این شرکت یادآوری می‌کند تا زمانیکه کاربران کلیدهای Steam یا Uplay را دارند، می‌توانند از بازی‌هایشان استفاده کنند، اما پس از پایان فوریه دسترسی به این کلیدها امکان ندارد. از ماه مارس به بعد، علاقمندان تنها از طریق برنامه‌های پاداشی Razer امکان استفاده از بازی‌ها را دارند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

به گزارش App Annie، کاربران تلفن همراه ۷۴ درصد از هزینه‌های اپ خود را در سال ۲۰۱۸ به بازی‌ها اختصاص دادند. موبایل شاهد سریع‌ترین رشد در بخش بازی بود و از کنسول‌ها، PC، و کامپیوترهای دستی پیشی گرفت.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

از ماه مارس، غول اینترنت چین، Tecnent متعاقب دستور دولت مرکزی چین از انتشار بازی‌های ویدئویی منع شد. رویترز گزارش کرد، رگولاتورهای چینی روز شنبه انتشار ۸۰ بازی ویدئویی انلاین را پس از یک دوره‌ی یک ماهه تائید کردند. هیچ یک از لیست عنوان‌های تائید شده شامل بازی‌های Tencent، بزرگ‌ترین شرکت بازی‌سازی جهان نبوده‌اند.

ادامه مطلب