محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

به گزارش Digiato، چند روزی می‌شود که بعضی از کاربران PES 2019 در اتصال به سرورهای این بازی مشکل داشتند که سرانجام امروز روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌ها اعلام کرد که مشکل اتصال به سرورهای این بازی به طور کامل رفع شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ دي

Fortnite در کانون توجه گروهی از بازیگران، نوازندگان، و ستاره‌های اینترنتی است. اگرچه این بازی، رایگان است، اما از طریق ریز تراکنش‌های داخل بازی، درآمدهای زیادی تولید می‌کند.
و حالا، Epic Games، سازنده‌ی Fortnite با دو شکایت جدید در مورد حرکات رقص مواجه است: یکی از آن‌ها، آلفونسو ریبیرو است که Carlton را در سال ۱۹۹۰ بازی کرد و شکایت دیگر از طرف خانواده‌ی راسل هورنینگ است که به خاطر "Backpack Kid" شناخته شده است، وی رقص معروفی به نام "the Floss" را ابداع کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۷ آذر

بر اساس گزارشی از Katie Roof در WSJ، شرکت Niantic تولیدکننده‌ی Pokémon Go افزایش سرمایه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری سری سوم به ارزش ۳.۹ میلیارد دلار داشت. انتظار می‌رود این دور توسط IVP و مشارکت سامسونگ و aXiomatic Gaming هدایت شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ آذر

بخشی از موفقیت بزرگ Fortnite توانایی صدها میلیون بازیکن آن برای پیوستن به یکدیگر در سرتاسر پلتفرم‌های کامپیوتر، موبایل، و کنسول است. و حالا، Epic، نقشه‌ی راهی را برای به اشتراک‌گذاری این معماری چند سکویی با دیگر توسعه‌دهندگان به عنوان بخشی از یک SDK رایگان که سال آینده راه‌اندازی می‌شود، ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ آذر

جهان Fortnite در حال تغییر است. تنها چند روز پس از اینکه فصل ۷ این بازی قابلیت‌های جدیدی از جمله هواپیما را معرفی کرد، Epic افزودن شمشیر به بازی بتل رویال را آزمایش می‌کند. در حالیکه هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی عملکرد یا زمان در دسترس بودن آن‌ها وجود ندارد، شمشیرها به طرز چشمگیری دنیای Fortnite را تکان می‌دهند و عمدتا در اطراف دستگاه‌های شوتینگ قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ آذر

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Valve امیدوار است بتل رویال را گسترده‌تر کند. این ناشر در به‌روزرسانی اخیر Counter-Strike: GO، جدیدترین حالت بازی Danger Zone را به آن اضافه کرده است. علاوه بر این، Counter-Strike بازی رایگانی است و دقیقا همانند Fortnite است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ آذر

سازنده‌ی Fortnite، شرکت Epic Games تصمیم دارد سال پر از موفقیت ۲۰۱۸ خود را با راه‌اندازی پلتفرمی جاه‌طلبانه‌تر به پایان برساند: فروشگاه بازی‌های دسکتاپ که بر روی Valve Steam Store ساخته شده. این فروشگاه که به زودی بر روی PC و Mac راه‌اندازی می‌شود، پیشنهاد جذابی برای توسعه‌دهندگان دارد: از این فروشگاه، ۸۸ درصد درآمد به توسعه‌دهندگان می‌رسد.

ادامه مطلب