محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

چین در کسب درآمد از بازی های رایانه ای با عبور از آمریکا در طی سال های اخیر، بیشترین درآمد را در اقتصاد فضای مجازی نصیب خود کرده است.
امروزه صنعت بازی های رایانه ای نقش مهمی در اقتصاد فضای مجازی ایفا می کند. صنعت بازی های رایانه در حال حاضر به سرعت در حال پیشرفت است و شرکت های تولید کننده بازی های رایانه ای در دنیا تا آنجا که ممکن است سعی دارند کاربران را درگیر کنند و بیشترین درآمدها و فروش محصولات فناورانه را نصیب خود سازند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت

به گزارش زومیت، سونی ۶ ماه پس از عرضه‌ی پلی استیشن 5 در ایالات متحده، پیش‌فروش این کنسول را در چین آغاز کرد. بر اساس آمار، موجودی PS5 در عرض تنها ۲۰ دقیقه به اتمام رسیده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، بازی بتل رویال PUBG MOBILE به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از بازارهای اندروید ایرانی حذف شد.
به گفته مدیر روابط عمومی مایکت حذف این بازی از روی این اپ‌استور، باعث می‌شود که تمام این ترافیک به سوی گوگل‌پلی برود. حدیث خسروی، در گفت‌وگو با آی‌تی ایران گفت: «کاربر برای دانلود به طور ارگانیک به گوگل پلی هدایت می‌شود. از سوی دیگر برای دانلود از منبع خارجی اینترنت نیم‌بها ندارد و حتی باید از vpn هم استفاده کند. به این صورت به خاطر این دانلود ارز از کشور خارج می‌شود. بازار اندرویدی چون مایکت ضرر می‌کند. به این صورت کاربر به سمت رقیب خارجی هم هدایت می‌شود. به مرور با حذف این نوع بازی‌ها کاربر حس می‌کند که بازارهای اندرویدی ایرانی سانسور دارد و بازی‌های پرطرفدار روی آن عرضه نمی‌شود و به سمت بازارهای خارجی می‌رود.»

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

به گزارش گیم‌فا، طبق آخرین آمار منتشر شده، کنسول فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن ۵ موفق شد در دومین ماه متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کنسول کشور انگلستان انتخاب شود و با توجه به محبوبیت بالای این محصول، موفقیت‌های تجاری شرکت سونی ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۷ فروردين

به گزارش زومجی، کاربران ایکس باکس لایو تا ۹ فروردین ماه می‌توانند از تجربه‌ی سه بازی رایگان لذت ببرند.
معمولا مایکروسافت هرازگاهی بازی‌های رایگانی را به‌صورت محدود در اختیار کاربران ایکس باکس لایو قرار می‌دهد. حال به‌تازگی سه بازی رایگان برای کاربران ایکس باکس لایو درنظر گرفته شده که هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۶ فروردين

به گزارش پیوست به نقل از رویترز، در دوران همه‌گیری کوئید-۱۹ و از آنجایی ک مردم زمان بیشتری را در خانه‌ها سپری می‌کنند، بسیاری برای تفریح به بازی‌های ویدیویی روی آورده‌اند. از همین رو در این دوران دیسکورد طرفداران زیادی پیدا کرده است.دیسکورد که در ماه دسامبر ۷ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده بود پلتفرمی است که هماهنگی فعالیت‌های گروهی از جمله بازی، بحث‌ها و حتی مهمانی‌های مجازی را برعهده دارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۴ فروردين

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران در حالی از تایید یا رد صحت یک نامه جدید شانه خالی می‌کند که بسیاری از فعالان این بازار صدور چنین مجوزهایی را خطری برای توسعه بازار داخلی یا قانونی می‌دانند و معتقدند سیاست‌های سخت‌گیرانه فرهنگی و قانونی واقع‌گرایانه نیستند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، بالاخره پس از انتشار شایعات و خبرهای متعدد پیرامون نسل جدید دسته‌های واقعیت مجازی جدید سونی برای کنسول پلی استیشن، این شرکت ژاپنی از این محصول پرده برداشت.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند