محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند

به گزارش زومیت، گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره کرده‌اند که انویدیا روند تولید تراشه‌های Tegra X1 را برای نینتندو سوییچ متوقف می‌کند.
انویدیا چند سالی می‌شود که تراشه موبایل مخصوص خود را راهی بازار کرده است. این شرکت سال ۲۰۰۸ نسل اول تراشه‌ی تگرا را راهی بازار کرد که روی Zune HD مایکروسافت قرار گرفت. تراشه‌های تگرا در طول سال‌های گذشته در محصولات موفق‌تری به کار رفته‌اند که یکی از آن‌ها نینتندو سوییچ بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند

پویش نوروزی «بازینو» با شعار «سال نو، بازی نو» برای نخستین بار توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همزمان با ایام نوروز سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد. این پویش امروز (۲۴ اسفندماه) در مراسمی به صورت رسمی رونمایی شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ بهمن

به گزارش آی‌تی‌ایران، سونی در تازه‌ترین گزارش عملکرد خود اعلام کرد که در سال گذشته میلادی، توانست 4.5 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 را به فروش برساند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ دي

به نوشته‌ی روزنامه ایران، در میانه اخبار بد و ناامیدکننده کرونا در جهان و چالش‌ها و تنش‌های مربوط به انتخابات امریکا، باید گفت صنعت گیم جهان در سال ۲۰۲۰ خبرهای بزرگی با خود به‌همراه داشت چرا که با اعمال قرنطینه و خانه نشینی مردم، تعداد زیادی از کسانی هم که علاقه‌ای به بازی نداشتند به‌ دنیای گیم پا گذاشتند و عملاً با افزایش تعداد کاربران جهان، یک سال حیاتی برای صنعت گیم رقم خورد به‌گونه‌ای که درآمد صنعت بازی‌های ویدئویی به حدود 180میلیارد دلار رسیده است. از سوی دیگر پلتفرم‌های گیم‌ها به بستری برای اعتراض به خشونت علیه سیاه پوستان و تبعیض نژادی و همچنین نمایش آنلاین کنسرت‌ها و ... تبدیل شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۵ دي

نسل بعدی اپل تی وی با قابلیت‌های متمرکز بر گیمینگ، پردازنده‌ی قوی‌تر و ریموت ‌کنترل جدید و احتمالا در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.
اپل ارائه‌ی نسخه به‌روز‌شده‌ی اپل تی‌وی را به تأخیر انداخته است؛ آخرین نسخه‌ی این دستگاه، اپل تی‌وی 4K است که در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) رونمایی شد. به‌ نظر می‌رسد غول فناوری کوپرتینو بعد از سه سال، به احتمال زیاد مدل جدید آن را روانه‌ی بازار خواهد کرد که طبق شایعات، اپل تی‌وی ۶ (Apple TV 6) نامیده خواهد شد. گفته می‌شود محصول یادشده تمرکز ویژه‌ای بر قابلیت‌های گیمینگ خواهد داشت.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند