محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۰ مهر

به گزارش آی‌تی‌ایران، در حال حاضر، پلی استیشن ۴، عنوان دومین کنسول پرفروش تاریخ پلی استیشن را به خود اختصاص داده است. این کنسول از محبوبیت بالایی نزد گیمرها برخوردار است و تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه از آن در بازار به فروش رفته است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۱ مهر

به گزارش آی‌تی‌ایران، رویداد امسال پلی استیشن 5، جذابیت سال‌های قبل را نداشت و علاوه بر همه‌گیری ویروس کرونا، سیاست سونی در انتشار تدریجی اطلاعات مربوط به این کنسول بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۶ مهر

لونا، سرویس استریم بازی آمازون، برای ارائه تجربه کاربری مناسب به مشترکان خود از پردازنده‌های گرافیکی Nvidia T4 استفاده می‌کند.
دنیای بازی‌های ویدئویی هر روز در حال بهبود است و می‌توان پیشرفت‌های متعددی را در بخش‌های مختلف آن به‌صورت واضح مشاهده کرد. اکنون مدتی است که بعضی از شرکت‌ها از پلتفرم‌های جدیدی رونمایی کرده‌اند که مانند گذشته به دستگاه خاصی محدود نیست. این پلتفرم‌ها به دلیل استفاده از فضای ابری می‌توانند به کاربران، تجربه جدیدی از بازی‌ کردن ارائه دهند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۴ مهر

همان‌گونه که مایکروسافت در گذشته وعده داده بود، بالاخره پیش‌فروش کنسول نسل بعدی ایکس باکس سری ایکس/ اس به‌صورت رسمی آغاز شد اما در این میان اتفاق عجیبی پیش آمد که باعث رشد ۷۴۷ درصدی فروش کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان ایکس در فروشگاه آمازون شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱ مهر

شرکت مایکروسافت یک ناشر بازی های ویدئویی به نام بتسدا را به قیمت بی سابقه ۷.۵ میلیارد دلار خریداری کرد.
به نقل از زد دی نت، شرکت بتسدا خالق و توزیع کننده بازی های متنوعی مانند الدر اسکرولز، فال اوت و دوم است که همگی محبوبیت بسیار زیادی در سال های اخیر داشته اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور

در شرایطی که کمتر از یک روز به عرضه کنسول بازی جدید پلی استیشن باقی مانده، اطلاعات متنوعی در مورد ویژگی‌های این محصول و از جمله قیمت آن منتشر شده است.

ادامه مطلب