محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

Minecraft یک بازی ویدیویی 3D ‌است که توسط Markus Persson طراحی شده و در سال ۲۰۱۱ نسخه‌ی PC آن با نام Mojang منتشر شد. پس از انتشار، این نسخه بسیار محبوب شده و تبدیل به یک پدیده جهانی گشت و مورد توجه همزمان منتقدان و مصرف‌کنندگان قرارگرفت و در نهایت به موفقیت تجاری دست یافت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

بازی Super Mario پس از انتشار در فروشگاه آنلاین App Store قرار گرفت که در ابتدا با استقبال گسترده ای مواجه شد. اما تاکتون تنها 3 درصد ار طرفداران این بازی نسخه‌ی کامل آن را خریداری کرده اند. حجم عظیمی از طرفداران این بازی آن را برای اولین بار در کنسول های سنتی آتاری تجربه کرده اند و پس از مدت ها انتظار توانستند این بازی را در گوشی های هوشمند خود دانلود کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

ناشر سری بازی های Final Fantasy هیرونوبو ساکاگوچی، مدیر کمپانی بازی سازی Mistwalker به علاقه مندان بازی های کامپیوتری وعده پروژه جدیدی را در سال نو داده است. به گفته وی پروژه جدید در سال جاری اکران خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

بر اساس گزارش رئیس بخش توسعه کمپانی سونی، سوهیا یوشیدا، کمپانی بازی سازی Sony قصد دارد در سال 2017، پروژه های جدیدی از بازی های جذاب و هیجان انگیز را برای مشتریانش ارائه دهد. وی افزود تمامی بخش های این کمپانی پس از تعطیلات این ژانویه شروع به کار خواهند کرد و تا پایان سال مشغول کار بر روی پروژه ها خواهند بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

بلافاصله پس از ارائه بازی Super Mario Run برای پلتفرم iOS، کاربران به بحث و تبادل نظر در فضای مجازی و ثبت درخواست برای ارائه بازی برای Android نیز شدند. خوشبختانه امروز شاهد ارائه ی این اپلیکیشن در فروشگاه Google Play بودیم. اما ظاهرا دانلود بازی غیر ممکن است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

دارندگان دستگاه‌های Android نگران نباشند. به زودی شما هم از پرداخت ۱۰ دلار برای بازی جدید Mario عصبانی خواهید شد. بازی Super Mario Run در Play Store برای پیش‌ثبت‌نام ارائه شده است. برای آنکه از دریافت اعلان خبر انتشار این بازی توسط Nintendo اطمینان حاصل کنید، می‌توانید برای آگاهی از آن، پیش‌ثبت‌نام خود را برای این بازی در Play Store انجام دهید.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

مطمئنا Mario Kart 8 بسیار بازی خوبی است، اما اگر بخواهید نسخه‌ی اصلی Toad’s Turnpike را بر روی کنسول Wii U ببینید، انتخاب‌های محدودی خواهید داشت. به زودی این روند تغییر خواهد کرد، چراکه Mario Kart 64 روی Virtual Console نیز عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب