محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

Super Mario Run موفق شده است از آغاز عرضه‌ی آن، روزانه نزدیک به ۱۰ میلیون دانلود داشته باشد تا مجموع دانلود آن را از جمعه‌ی گذشته به ۵۰ میلیون برساند. این ارقام و جایگاهی که Nintendo در صنعت بازی موبایل به دست آورده است، این شرکت را به فکر ارائه‌ی بازی‌های بیشتر سوق داده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ دي

در اولین روز پس از ارائه بازی Super Mario Run در فروشگاه رسمی اپل در تاریخ 15 دسامبر، رکورد دانلود بازی در یک روز شکسته شد. لازم به ذکر است تا چندی پیش بازی Pokemon Go رکورد دار دانلود بازی در این فروشگاه بود. با توجه به محاسبات صورت گرفته از سوی آژانس تحلیلی App Annie، این بازی در مدت 5 روز بیش از 37 میلیون بار توسط کاربران iOS دانلود شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

در حاشیه فستیوال بازی های رایانه ای WG Fest که در محل نمایشگاه های بین المللی مسکو برگزار شد، بازی جدیدی با سبک تیراندازی به نام "Caliber" رونمایی گردید. ای بازی محصولی از کمپانی Wargaming Labs با همکاری استودیو C Game Studios1 می باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

قسمت بزرگی از موفقیت Mincraft به دلیل آن است که بر روی هر پلتفرمی ارائه شده است. امروز بر تعداد لیست پلتفرم‌های مورد پشتیبانی این بازی یکی دیگر افزوده شد. چراکه این بازی بر روی Apple TV نیز عرضه شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

کمپانی Nintendo به تازگی بازی نوستالژیک Super Mario Run را برای کاربران iOS در App Store منتشر کرده است. گویا توسعه دهندگان این بازی می خواهند به علاقه مندان آن چند روز زودتر از موعد هدیه کریسمس را عرضه کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند