محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

سازندگان بازی Call of Duty: Infinite Warfare طی پیشنهادی به کاربران خود، قرار است این بازی را از تاریخ 15 تا 20 دسامبر به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهند تا علاقه مندان بدون هیچ پرداختی بازی مورد علاقه خود را دانلود کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

کمپانی Apple با همکاری استدیو بازی سازی Rockstar Games سری بازی Grand Theft Auto IV را برای پلتفرم iOS ارائه کرد. قرار است این محصول در دسامبر 2017 و در فروشگاه App Store عرضه گردد.

ادامه مطلب
سرگرمی
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

دارندگان Oculus Rift از این پس می‌توانند بازی‌های Xbox را به صورت واقعیت مجازی بازی کنند. چراکه Microsoft به تازگی اپلیکیشن Xbox One Streaming را ارائه داده است. همان‌طور که این امر نشان می‌دهد، این اپلیکیشن از طریق قابل اجرا کردن بازی‌های کنسول‌های Xbox One و Xbox 360 بر روی Rift HMD امکان‌پذیر شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ آذر

تا چند روز آینده بازی محبوب و نوستالژیک Super Mario Run برای کاربران دستگاه های iPad و iPhone به راحتی در پورتال سایت این کمپانی در دسترس خواهد بود . طبق آخرین خبر، قرار است انتشار این بازی در تاریخ 15 دسامبر آغاز گردد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر

این خبر شاید قدری بر روی موقعیت و موفقیت در نظر گرفته شده برای Super Mario Run تأثیرگذار باشد. خبری که Shigeru Miyamoto در هفته‌ی جاری تأیید نمود که بازی Super Mario Run تنها با اتصال دائم به اینترنت کار خواهد کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ آذر

از Skylanders تا Amiibo ،Toys to life راهی بسیار پر سود و درآمدزا برای شرکت‌های بازی‌های ویدئویی بوده است. شرکت Sony که کم و بیش از میدان غائب بوده، امروز از پروژه‌ای نه چندان متفاوت به نام Project Field رونمایی کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند