محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ آذر

کمپانی ژاپنی Sony Corp قصد دارد تا در سال 2017، 6 بازی را برای گوشی های موبایل عرضه کند. به گفته کارشناسان توسعه بازی های کامپیوتری توسط متخصصین این شرکت یکی از اهداف اصلی مدیران کمپانی به شمار می رود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر

HTC یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی هدست واقعیت مجازی با نام Vive می‌باشد و در تلاش است تا محتوای کاربری آن را نیز مهیا سازد. این شرکت تایوانی امروز اعلام داشت که بخش Vive Studios در حال انتشار بازی با نام Arcade Saga می‌باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

انتشار جدید بازی ماجراجویی Dreamfall Chapters محصولی از کمپانی Deep Silver، برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. هزینه خرید نسخه جدید بازی ۳۰ یورو اعلام شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

کمپانی بازی سازی Gearbox نسخه کامل و نهایی بازی Bulletstorm را با کیفیت HD در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد. به گفته سازندگان این بازی، سری جدید نسبت به نسخه قبلی ۴ برابر وضوح تصویر بالاتری دارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

به نظر می‌رسد در ۱۲ ماه آینده، میلیاردها کاربر سرویس‌های پیام‌رسان موبایل، کاربر جدی بازی‌ها، اپلیکیشن‌های HTML5 و بات‌ها خواهند شد. این موضوع می‌تواند یکی از مهم‌ترین و سودمندترین پلتفرم‌های ارائه‌شده به توسعه‌دهندگان و بازاریابان باشد. چرا که HTML5 دسترسی بسیار راحت‌تری برای تمامی کاربران ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

در ژانر بازی با توب و نمونه پین بال نسخه های کمی وجود دارد، در نتیجه پیدا کردن یک بازی جدید و هیجان انگیز در این ژانر برای کاربران بسیار دشوار خواهد بود. حال توسعه دهندگان سعی کرده اند تا این بازی را متنوع تر از قبل طراحی کنند. آنان با افزودن محل های جدید و پاداش های متنوع به هیجان بازی افزوده اند. حال کارشناسان در زمینه بازی های این چنینی، 3 نمونه برتر آن را برای کاربران معرفی کرده اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

خبر خوب برای علاقه مندان بازی پوکمون گو این است که تا پایان ماه جاری قرار است نسخه Pokemon Sun & Moon، کاری از استودیو Game Freak به بازار عرضه شود. نمره متوسطی که کارشناسان و منتقدان به این بازی داده اند 88 امتیاز از 100 امتیاز بوده است.

ادامه مطلب