محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ آبان

خبرخوشایند برای علاقه مندان به مجموعه بازی RTS Warhammer Total War این است که بسیار زود تر از آن چه انتظارش می رفت و تا دو هفته دیگر DLC جدید این بازی منتشر خواهد شد. مطمئنا طرفداران این بازی منتظرند تا نوآوری های جدید آن را تجربه کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

Nintendo روز گذشته اعلام کرد بازیSuper Mario Run قرار است در روز ۱۵ دسامبر سال جاری بر روی پلتفرم iOS عرضه شود. در حالی که بازی مذکور ۹/۹۹ دلار قیمت‌‌گذاری شده است، می‌توان سه مرحله‌ی آن را به صورت رایگان امتحان کرد و با پرداخت این مبلغ به صورت نامحدود به تمام بخش‌ها دسترسی داشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

تعدادی از کاربران کنسول PlayStation در صفحات اجتماعی کامنت هایی در مورد مشکلات بازی Watch Dogs 2 در این کنسول عنوان کرده اند. به گفته گیمر ها، در هنگامی که فرد شروع به تیراندازی می کند، باگ های زیادی در بازی ایجاد می شود و وضوح و کیفیت تصویر به شدت کاهش می یابد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

بازی Gone Home محصولی از کمپانی The Fullbright Company در سال 2013 می باشد. توسعه دهندگان این بازی به تازگی تصمیم گرفته اند که نسخه PC این بازی را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان آن قرار دهند. این بازی از سری بازی های ماجراجویی است که گیمر باید اشیا را در بازی پیدا کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان

نمایندگان کمپانی Atari اعلام کرده اند که بازی RollerCoaster Tycoon World در تاریخ 16 نوامبر یعنی یک روز قبل از انتشار بازی Planet Coaster در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سری جدید بازی RollerCoaster Tycoon در طول هفت ماه گذشته فروش گسترده ای را در فروشگاه Steam به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب