محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۸ شهريور

بازی یکی از بخش‌هایی بود که از قرنطینه بخاطر شیوع کووید ۱۹ بهره برد و شرکت بازی سازی EA در این دوره در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته 20 درصد رشد را تجربه کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۷ شهريور

به نوشته‌ی روزنامه ایران، با شیوع کرونا صنعت گیم در جهان وارد فاز تازه ای شد چراکه بسیاری از افرادی که مجبور به قرنطینه خانگی بودند به بازی های آنلاین، ویدیویی،موبایلی و.. روی آوردند و حتی بسیاری معتقدند برخلاف بسیاری از صنایع دیگر، کرونا فصل تازه ای برای صنعت گیم گشوده است. اما در این میان«فورتنایت»، یکی از محبوب ترین بازی ها در جهان این روزها با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند. جدال اپل با «اپیک گیمز» کمپانی سازنده این گیم سبب شد تا «فورتنایت» از اپ استور حذف شود و ماجراهایی جدید شکل بگیرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، ال‌جی الکترونیکس نسخه جدید مانیتور UltraGear (مدل 27GN950) را معرفی کرد که اولین مانیتور 4K IPS یک میلی‌ثانیه‌ای Gray-to-Gray) GTG) ویژه گیمینگ در دنیا است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۸ مرداد

کنسول بازی جدید سونی موسوم به پلی‌استیشن ۵ دارای قابلیت منحصر به فردی است که انتقال به بخش‌های مختلف بازی‌های ویدئویی را قبل از اتمام مراحل قبلی ممکن می‌کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير

به گزارش ایسنا، به گفته نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، با تعمیر کابل دریایی قطع‌ شده در خلیج‌فارس، مشکل پینگ بازی‌های آنلاین برطرف شد.
سجاد بنابی در توییتر نوشت: کابل دریایی قطع شده در خلیج‌فارس، تعمیر و به مدار بازگشت. مسیر ترانزیتی جنوب به شمال برقرار و کیفیت ارتباطات با همسایگان جنوبی که بر اثر قطع این فیبر نامناسب شده بود، مجددا از کیفیت مناسب برخوردار و مشکل بازی‌های آنلاین نیز برطرف شد.

ادامه مطلب