محبوب ترین ها
سرگرمی
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

هنگامی که استارتاپ کمدی طنز Mediafire در چند روز اخیر خبر از سرمایه‌گذاری بر روی سرویس خود را داد، بنیان‌گذار و مدیرعامل این استارتاپ، Ben Wolstenholme بیان داشت که این شرکت به سوی واقعیت مجازی و افزوده خواهد رفت. این قول در طول زمانی بسیار کوتاهی با پیش‌نمایشی از Samsung Oculus و در Comic Con شهر نیویورک جامه عمل پوشید.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

هفته آینده قرار است ریلیز بازی Eve: Valkyrie برای سیستم واقعیت مجازی PlayStation VR منتشر شود. اما این کمپانی تصمیم گرفته است تا در روز گذشته، 8 اکتبر، تریلر شبیه سازی شده از این بازی را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

به تازگی تریلر جدید بازی Battlezone، در اینترنت منتشر شده است. ویدئوی این بازی توسط استودیو Rebellion طراحی و ساخته شده است. این بازی ابتدا برای پلی استیشن VR و سپس نسخه РС برای Oculus Rift منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

تا کنون باید دیگر نام بازی پوکمون گو را شنیده باشید. بازی که در جهان برای خود به نامی آشنا تبدیل شده و ویدئوهایی از کاربران در هنگام انجام این بازی در فضای مجازی منتشر شده، که گاه باعث خنده و گاه ناراحتی تماشاگران شده است. تابستان امسال بود که با انتشار خبر بازی پوکمون گو، کاربران بدون وقفه شروع به دانلود و نصب این بازی بر روی موبایل های هوشمند خود کردند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

تیم توسعه NetherRealm پس از یک سال و نیم تلاش و برطرف کردن عیب های نسخه PC، یکی از محبوب ترین بازی های خود به نام Mortal Kombat X را منتشر کرد. این شرکت در نهایت به کاربران خود اعلام کرده است که پچ اصلاح عیوب نسخه PC را با حجم 23 گیگابایت منتشر ساخته است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

همچنان تعداد بسیاری از کاربران، توسعه‌دهنده‌ی بازی Pokémon Go را دوست دارند. Pikachu نیازمند استراحتی مختصر در مرکز PokéCenter خود بود و حالا بار دیگر به عرصه‌ی رقابت بازی‌های موبایل بازگشته است.
طبق گزارشات منتشر شده از سوی Sensor Tower و App Annie، بازیPokémon Go بار دیگر به عنوان پردرآمدترین بازی بر روی پلتفرم iPhone در کشور آمریکا تبدیل شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

کاربری تحت نام مستعار هیتمن نیکو با اصلاح بازی GTA V نشان می دهد که در بازی کاراکترها به جای استفاده از بمب دست ساز از گوشی سامسونگ Galaxy Note 7 به عنوان مواد منفجره استفاده می کند. تصاویری از کاربرد این سلاح جدید در کانال یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

به گزارشی از منابع آگاه در کمپانی تسکو، عرضه کنسول بازی نینتندو NX برای تاریخ 31 دسامبر برنامه ریزی شده است.
این اطلاعات در منبع آنلاین Nintendolife به اشتراک گذاشته است. در یکی از وب سایت های خرده فروشی، که در بریتانیا فعالیت می کند، قیمت این کنسول جدید 350 پوند نمایش داده شد که البته پس از چند ساعت صفحه حذف شد. به گفته کارشناسان احتمالا زمان عرضه این محصول نزدیک است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند