محبوب ترین ها
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

مجموعه ی انیمیشن Pokemon امیدوار است تا داستان این بازی ها را برای زندگی واقعی به ارمغان بیاورد.
اگر به دنیای Pokemon علاقه دارید، اما نمی توانید شخصیت های انیمیشنی احمقانه را تحمل کنید با ما همراه باشید: ماجراجویی هیولای جیبی بعدی هیچ ارتباطی با آن ندارد. در 16 ماه سپتامبر، مجموعه ای از یک انیمیشن کوتاه تحت نام، نسل Pokemon عرضه می شود، که هر قسمت آن در عمق داستان های بازی اصلی فرو می رود. خبر بهتر این است که این نمایش به صورت رایگان در YouTube قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ شهريور

بازی Mario بر روی موبایل‌ها می‌آید و احتمالا دنیا را تسخیر خواهد کرد. این خبری بود که چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته، همراه با معرفی محصول جدید اپل، توسط خالق ماریو یعنی Shigeru Miyamoto اعلام شد.
به گفته‌ی وب‌سایت تحلیل آمار Kantan Games، در صورت انتشار بازی Super Mario Run از ابتدای دسامبر سال میلادی ۲۰۱۶، این بازی از مرز دانلود ۱.۵ میلیارد خواهد گذشت. این بازی در ابتدا بر روی iPhone، iPad و سپس بر بر روی دستگاه‌های اندرویدی منتشر خواهد شد.
Mario بیانگر یک تغییر بزرگ در سیاست‌های شرکت Nintendo است که با استفاده از شناخته‌شده‌ترین کاراکتر شرکت خود، تلاش می‌کند به‌طور جدی وارد بازار موبایل گردد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور

توسعه دهندگاه ژاپنی نینتندو بازی سوپر ماریو، یکی از محبوب ترین بازی های پایان قرن گذشته را برای گوشی های هوشمند منتشر کردند. زمانی که این بازی در اوج محبوبیت خود قرار داشت، نسخه ویدئویی آن توسط بیش از 160 میلیون کاربر در سراسر جهان خریداری شده بود.
پس از تاریخ 7 سپتامبر و عرضه آیفون جدید نینتندو تصمیم گرفته تا این بازی را برای نسخه آیفون منتشر کند . توسعه دهندگان این کمپانی اظهار می کنند که سوپر ماریو رکورد فروش قبلی خود را خواهد شکست.
احتمالا تا ماه دسامبر کاربران اپل آیفون قادر خواهند بود با خرید این بازی، دوباره به دوران کودکی خود بازگردند و از این بازی لذت ببرند. البته توسعه دهندگان قول داده اند پس از اپل نوبت به ارائه این بازی برای نسخه های اندروید هستند اما هنوز مشخص نیست که آیا برای کاربران "سیستم عامل" گوگل نیز این بازی محبوب قابل دسترس باشد یا نه؟

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور

دستگاه های دارای بلوتوث پوشیدنی در اصل قرار بود تا در ماه جولای عرضه شوند.
بازیکنان Pokemon Go به زودی از فرصت دستیابی به تجهیزات جانبی برخوردار خواهند شد، زیرا تجهیزات جانبی Pokemon Go Plus در 16 ماه سپتامبر در بیشتر کشورها موجود خواهند بود. امروز، سازندگان بازی گزارش داده اند که بیش از 500 میلیون دانلود صورت گرفته است و اعلام کردند که در حال کار کردن بر روی روشی به منظور استفاده از بازی در اپل واچ هستند. همچنین Niantic گفته است که این دستگاه 35 دلاری می تواند امکان انجام بازی به این شکل را ممکن سازد، بدون این که نیاز داشته باشید تا تمام مدت به صفحه نمایش خود نگاه کنید. این دستگاه به کمک بلوتوث و با صرف انرژی کمی به تلفن شما متصل خواهد شد، و به بازیکنان اجازه خواهد داد تا به جمع آوری موارد مورد نیاز خود از Pokestop های نزدیک بپردازند و یا Pokemon ها را با فشار دادن یک دکمه بگیرند.
تقریبا همین جاست! Pokemon Go Plus در 16 ماه سپتامبر، در بیشتر دنیا عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

قهرمان ایرلندی ، ورزشکار پر وزن مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یو اف سی، کونور مک گرگور شخصیت جدیدی در بازی ندای وظیفه خواهد بود. عرضه این بازی برای 4 نوامبر سال جاری برنامه ریزی شده است.
مک گرگور،در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت ، پیشنهاد شرکت در این بازی برای او یک افتخار است، او می گوید همیشه می خواستم در یک پروزه غیر معمول حضور داشته باشم و حالا رویایم به حقیقت می پیوندد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ شهريور

یکی از کارکنان کمپانی فاکسفان که ترجیح اده تا نامش فاش نشود تصاویر جدیدی از پلی استیشن 4 نئو را در سایت خبری A9VG منتشر کرده است.
این فرد اشاره می کند که طراحی و ویژگی های این کنسول جدید چیزی بین دو مدل پلی استیشن 2 و 4 است. اندازه و وزنآن نیز همانند پلی استیشن 4 خواهد بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

بازی کامپیوتری Fallout Shelter محصولی از کمپانی بازی سازی بتسدا به تازگی به روز رسانی جدیدی را با نام Nuka-World دریافت خواهد کرد . به گزارش توسعه دهندگان این بازی تاریخ انتشار Fallout 4 30 آگوست خواهد بود.
علاوه بر روزرسانی هایی اصلی که این بازی دریافت می کند، اعداف جدیدی برای گیمر ها در بازی مشخص شده است.دراین سری می توانید پناهندگان را به پیرون از پناهگاه اعزام کنید تا بتوانند دنیای اطراف را کشف کنند.
دو شخصیت جدید به این بازی افزوده شده است، که (Bottle) و Cappy نام دارند آنها به پناهگاه شما می آیند و با کلیک روی این شخصیتها میتوانید Cap و Nuka-Cola Quantum دریافت کنید.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۵ شهريور

زمانی که تصاویر PS4 باریک دوباره طراحی شده منتشر شد، شما می توانستید صدای افراد شکاکی که از دور به گوش می رسد را بشنوید: جعلی است، فتوشاپ شده است، اگرچه، به نظر می رسد که کنسول جدید بسیار واقعی است. Eurogamer به ملاقات فردی رفته است که این کنسول عرضه نشده را از فهرست Gumtree خریداری کرده است، و به پست کردن ویدیوی زیر پرداخته است که ثابت میکند این دستگاه واقعی است، و با سیستم بازی کار میکند. شما باید برای دریافت جزئیات بیشتر صبر کنید، اما آن چه پیش از آن خواهید دید واقعی به نظر می رسد: این محصول کوچکتر، گردتر و از کاربرد بیشتری در مقایسه با مدل اصلی آن برخوردار است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند