محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

به گزارش توسعه دهندگان استودیو Infinite Ward ، نسخه به روز شده بازی ویدئویی نظامی محبوب Call of Duty فرار از سری متفاوتی از Infinite Ward را عرضه کند.
به گفته کارگردان و سازنده این بازی , پروژه تولید 3 سال طول خواهد کشید و گیمر ها باید برای دیدن یری جدید این بازی تا سال 2019 منتظر باشند.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

این کنسول باریک و سیاه مات Playstation 4 که برای فروش آنلاین قرار داده شده است، چیست؟
فروشنده ی آن، آدام در حال ارائه ی چیزی است که به نظر می رسد یک بسته بندی برای خرده فروشی Playstation 4 باشد که به وضوح متفاوت از هر نسخه ی این کنسول به نظر می رسد که در یک تاریخ مشخص فروخته شده است. فهرست قرار داده شده در Gumtree ، یک وب سایت انگلیسی برای صفحات تبلیغاتی و آگهی ها، به سخت افزار آن به عنوان مدلی با خط باریک اشاره می کند و قیمت 295 پوند (385 دلار) را درخواست کرده است.
قبل از هر چیزی، یک نتیجه گیری منطقی ، مطمئنا در نظر گرفتن این مسئله است که در 7 ماه سپتامبر، سونی به میزبانی یک "جلسه در مورد PlayStation " در شهر نیویورک خواهد پرداخت. آخرین رویدادی که این اسم را به همراه داشت در سال 2013 برگزار شده بود که در آن درباره ی رونمایی از PS4 صحبت شده بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

در حالی که اولین Pokemon Go پوشیدنی رسمی هنوز چندین هفته با عرضه شدن فاصله دارد، این مسئله باعث متوقف شدن حداقل یکی از دولوپرهای با پشتکار به منظور هک کردن یک نسخه ی پوشیدنی از بازی موبایل نینتندو نشده است.
Partick Cho ، یکی از دولوپرهای Intel ، در قرار دادن یک نسخه ی بسیار ابتدایی Pokemon Go در شیشه های واقعیت افزودنی شرکت خود موفق بوده است. اگرچه، هنوز در مرحله ی آزمایش است، اما این اپلیکیشن یکی از دموهای مفید AR و آماده به کار با واقعیت مجازی است که وعده داده است به آزاد کردن اپلیکیشن نیتندو برای تلفن های هوشمند ما می پردازد.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

و به شما اجازه می دهد که به ساخت تجربه ی RealSense بپردازید.
ما dev Kits بسیار منحصربه فردی را از اینتل دیده ایم، که شامل SD Card هم اندازه ی Edison می باشد، اما هیچ یک از آن ها به این اندازه قدرتمند نبوده اند. اینتل امروز Joule را عرضه کرده است، یک بورد سازنده ی کوچک که به دولوپرها اجازه می دهد تا به امتحان کردن مفاهیم مجهز به RealSense بپردازند و امیدواریم که آن ها سریعتر از گذشته به بازار برسند. این شرکت گفته است که Joule کوچک و کم قدرت برای آزمایش کردن مفاهیم رباتیک، AR ، واقعیت مجازی، IoT صنعتی و برخی از صنایع دیگر، ایده آل است. و همچنین به نظر می رسد که این میتواند یک روش جالب برای دانش آموزان باشد تا بتوانند در تکنولوژی عمیق RealSense در مدارس، خود را غرق کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

Cube قابل حمل و یک تراشه ی Intel و گرافیک قرار داده شده در یک مجموعه است.
کامپیوترهای دستکتاپ به سختی به فروش گذاشته می شوند، اما با تشکر از لپ تاپ های رقیب که از چیپ های گرافیکی موبایل NVIDIA برخوردارند، که به اندازه ی کارت های گرافیکی یک دستگاه دستکتاپ قدرتمند هستند، فروش آن ها امکان پذیر شده است. شاید به همین دلیل است که Lenova به عرضه ی چندین مدل عجیب و غریب برای ویندوز 10 دسکتاپ در Gamescom پرداخته است که بر روی قابلیت حمل و قدرت بازی آن تاکید می کند. مدل اولی آن IdeaCenter Y710Cube است، یک مدل جمع و جور و مجهز که به نظر ما تا اندازه ای شبیه به یک ربات کشنده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

به گفته توسعه دهندگان، عرضه این بازی، با 3ماه تاخیر انجام خواهد شد و احتمالا در تاریخ 29 نوامبر عرضه آن در فروشگاه ها آغاز شود.
البته تریلر این بازی برای خرده فروشان عرضه شده است ولی طب خبر های شنیده شده آن ها اجازه انتشار این تریلر ها را تا قبل از تاریخ 14 آگوست نداشته اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

بیشتر به یک کیف دستی شباهت دارد تا به یک نوت بوک.
لپ تاپ های Do-it.yourself از Xbox از زمانی که Ben Heck به سرهم بندی آن ها در کنار یکدیگر از یک Xbox 360 پرداخت، در اطراف ما دیده می شوند، اما لپ تاپ، یک نام بی مسما برای آن محسوب می شود، بیشتر آنها شبیه به یک دسکتاپ کوچک هستند که صفحه ای بر روی آن قرار داده شده است. ادوارد زاریک، سازنده ی Xbook One ؛ در تلاش است تا کمی تغییر در آن ایجاد کند. Xbook One S با تشکر از Xbox One S و صفحه نمایش 19 اینچی سامسونگ، کوچک تر و باریک تر است. برخلاف مدل 22 اینچی Vizio که در مدل اصلی آن استفاده است، صفحه نمایش جدید آن متاسفانه دارای ی وضوح تصویر 720p به جای 1080p می باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

ما به احتمال زیاد PS4 Neo را خواهیم دید.
به نظر می رسد که در نهایت می توانیم ببینیم که سونی چه چیزی را برای PlayStation بعدی و در ماه آینده در آستین دارد. اعضای رسانه ها، دریافت دعوت برای "ملاقات با PlayStation" را آغاز کرده اند که برای 7 ماه سپتامبر در ساعت 3 بعدازظهر برنامه ریزی شده است. کجا؟ در سالن PlayStation در نیویورک. البته این مسئله به تایید گزارشهایی می پردازد که از دیروز گسترش پیدا کرده انذ که سونی در نهایت در آن به نمایش PlayStation 4 اصلاح شده با اسم کد Neo خواهد پرداخت.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند