محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

یوبی سافت به افتخار تولد 30 سالگی خود به تمام علاقه مندان یک کپی از Rayman Origins را هدیه داد. برای دانلود این بازی می توانید بدون داشتن حساب کاربری در خدمات UPLAY، وارد سایت شوید.
ریمن یک بازی رایانه‌ای در سبک سکوبازی (یکی از سبک‌های اصلی بازی‌های رایانه‌ای است که بازی کننده را مجبور به پرش از روی موانع مختلف و یا بالا رفتن از سدهای فیزیکی بازی می‌کند. از بازی‌های محبوب و مشهور این سبک می توان از مجموعه بازی‌های ماریو نام برد) است که توسط یوبی‌سافت مونت‌پلیه طراحی و ساخته و یوبی‌سافت نیز آن را منتشر نمود. این بازی برای نخستین بار در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد

به گزارش سلیت خبر یبازی گیم اسپات، سری جدید بازی کوانتم بریک در تاریخ 14 سپتامبر عرضه خواهد شد.
طی این گزارش بازی کوانتم بریک برای استیم منتشر خواهد شد. تا گیمر های زیادی را جذب این بازی کنند. پیستر رمدی این بازی رابرای فروش در فروشگاه های مایکروسافت به صورت انحصاری تولید می کرد اما این بار تصمیم گرفته با افزایش مخاطبان خود سود بیشتر را کسب کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

کارشناسان دانشگاه RMIT اثبات کردند، بازی های آنلاین سبب افزایش عملکرد، حافظه دانش آموزان خواهد شد. طی مقاله ای که در مجله بین المللی ارتباطات منتشر شده است، آنها نتایج حاصل از پژوهش را اعلام کرده اند: مشخص شد که دانش آموزانی که بازی آنلاین انجام میدهند نمره های بالاتری نسبت به دانش آموزان عادی و مخصوصا آن دسته که وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند، کسب کرده اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

کمپانی سونی در حاشیه نمایشگاه نیویورک اعلام کردکه قرار است نسخه جدیدی از کنسول PS4 نئو را تا تاریخ 7 سپتامبر برای عموم عرضه کند.
به گزارش این کمپانی ، مدل جدید کنسول محبوبیت زیادی را کسب خواهد کرد، از جمله مواردی که سبب محبوب شدن آن خواهد شد؛ اتصال به شبکه 5G و پشتیبانی از ابزار جانبی این دستگاه می باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

ماه فوریه، درست چند ماه بعد از عرضه بسکتبال هوشمند ویلسون، این شرکت شروع به طراحی فوتبال [آمریکایی] هوشمند نمود. بسکتبال هوشمند یک ابزار متصل شونده به توپ به همراه یک اپلیکیشن است که روی موبایل نصب شده و حرکات توپ بسکتبال شما را زیر نظر گرفته و آنالیز می کند. با این حال این شرکت تا به امروز هیچ جزییاتی از قیمت و نحوه در دسترس بودن محصول ذکر نکرده بود، تا این که امروز اعلام کرد فوتبال هوشمند هشتم سپتامبر به قیمت 200 دلار (همان قیمت نسخه بسکتبال) به بازار خواهد آمد. با Wilson X Connected Football می توانید اطلاعات شوت خود را مثل فاصله، سرعت، میزان چرخش و کات و ... مشاهده نمایید.

ادامه مطلب
سرگرمی
حمید رضا مازندرانی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

بازیگران اصلی فناوری واقعیت مجازی همان تولیدکنندگان لوازم خانگی هستند؛ اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنیم، شرکت های جویای نام دیگری نیز در این زمینه فعالیت می کنند. این شرکت ها معمولاً در دو گروه جای می گیرند: گروه اول آن هایی که روند مشخصی ندارند و تنها در پی عرضه یک محصول هستند، و گروه دوم نسخه های لوکس از کاردبورد (cardboard) گوگل ارایه می کنند. هدست شرکت هومیدو جزو گروه دوم به حساب می آید، با این ویژگی متمایز کننده که app hub مخصوص به خود را برای ارایه بازی و فیلم دارد. حال این شرکت فرانسوی نسخه دوم هدست خود موسوم به V2 را ارایه کرده که با گوشی های بیشتری سازگار است. آن چه این هدست را جذابتر می کند، گروهی از ابزارهایی است که مکمل آن هستند، برای مثال یک حسگر حرکتی شبیه به کینکت که تجربه ای فراتر از تماشای واقعیت مجازی برای کاربر فراهم می آورد.

ادامه مطلب
سرگرمی
حمید رضا مازندرانی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

اگر از طرفداران کنسول های بازی هستید، حتماً تعجب کرده اید که مایکروسافت چطور توانسته مدل اس کنسول بازی ایکس باکس وان را تا این حد نسبت به مدل های قبلی کوچک سازد؟! یا حتی این سوال پیش می آید که آیا از توانمندی این کنسول کاسته شده است؟ iFixit که یک مرکز تعمیر قطعات الکترونیکی است، اجزای این کنسول را از هم باز کرده و به نتایج جالبی رسیده است:

ادامه مطلب
سرگرمی
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد

پس از ماه ها انتظار، سرانجام دستیار صوتی مایکروسافت به نام کورتانا برای ایکس باکس وان آماده شد. در بروزرسانی تابستانی این کنسول بازی، کورتانا با یک سطح هوشمندی بیشتر عرضه خواهد شد. شما می توانید از هدست یا کینکت خود برای جستجوی بازی استفاده کنید، دوستانتان را به بازی دعوت کنید و ماموریت هایی را که نیاز به فرمان صوتی دارد انجام دهید. این تحول را می توان یک گام رو به جلو در جهت یکپارچه سازی ویندوز ده و اکیس باکس قلمداد کرد.

ادامه مطلب