محبوب ترین ها
سرگرمی
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير

دیگر نیاز نیست برای خرید Xbox One S دو ترابایتی مایکروسافت خیلی صبر کنید. مایکروسافت تایید کرده که این کنسول پرحجم برای کاربرانی که پیش خرید کرده اند و نیز بازارهای خرده فروشی از روز دوم آگوست در دسترس خواهد بود. مشخص است که بهای نزدیک به 400 دلاری که می پردازید، تا حد زیادی مربوط به ذخیره 2 ترابایتی است. با خرید این دستگاه شما قابلیت پخش ویدیوی 4K و نیز یک دسته کنترل مجهز به بلوتوث را خواهید داشت. طراحی این مدل ایکس باکس (شامل مدل های 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی که ارزان تر هستند و در ماه های بعدی به بازار می آیند) فشرده و جمع و جورتر است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۰ تير

گفته می شود سازندگان بازی تام رایدر قصد دارند این بازی را تا 11 اکتبر 2016 برای کنسول پلی استیشن 4 راه اندازی کنند.البته این اخبار برگرفته از اطلاعات برگرفته از وب سایت ایتالیایی گیم استاپ منتشر شده است. تا کنون توسعه دهندگان بازی در مورد زمان انتشار اظهار نظری نکرده اند اما وعده پایان پروژه را پاییز سال جاری داده اند. پیش تر این بازی برای Xbox One و PC منتشر شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۹ تير

شما دیگر زمان زیادی لازم نیست منتظر بمانید تا بتوانید شمشیر لیزری تان را در واقعیت مجازی به چرخش در بیاورید. دو شرکت HTC و Lucasfilm یک بازی که تجربه حضور در فضای جنگ ستارگان را فراهم می آورد، موسوم بهStar Wars: Trials on Tatooine، روز 18 جولای عرضه خواهند کرد. اگر یک گوشی HTC Vive داشته باشید، می توانید

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير

Xbox One S هنوز به بیرون عرضه نشده است اما این امر مایکروسافت را از بردن کنسول کوچک تر به مغازه ی لباس فروشی برای اولین بار باز نداشته است. اما اگر مدل اولیه ی آن که از بدنه ی بیرونی سفید برخوردار است با دکور شما همخوانی ندارد، شاید رنگ قرمز خونی Gears of War 4 برای شما مناسب باشد. ظاهر آن واقعا زشت است؛ و از 2TB حافظه ی داخلی و از یک نقش لیزری و جای پنجه در قسمت سمت چپ برخوردار است که دشمن جدید Gears of War 4 ، Swarm را معرفی می کند. البته، ویدیوهای HDR نیز از ویژگی های آن محسوب می شود و GoW4 اولین بازی ای است که از آن سود می برد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير

سونی پلی استیشن های خود را به پلی استیشن 4 نئو ارتقا خواهد داد. به تازگی گزارشی در اینترنت مبنی بر ویژگی های فنی این کنسول بازی منتشر شده است.
تولیدگان این کنسول تاکید کردند که ابزار جدید نسخه بهبود یافته از نسخه قدیمی PS4 خواهد بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

استودیو ندررلم اعلام کرد که بازی جدید بی عدالتی های 2 تعداد زیادی DLC دریافت خواهد کرد و بلافاصله پس از اتمام بصورت عمده عرضه خواهد شد. همچنین اعلام کرد که در بازی شاهد تعداد زیادی از قهرمانان و شخصیتهای منفی دنیای DC خواهیم بود.
اد بون، رییس استودیو ندررلم، در این سری از بازی، ویژگیهای جدیدی اضافه شده است که سبک گیم پلی مبارزه ای آن را تغییر خواهد داد. همچنین قرار است با ویژگی های پرداخت درون برنامه ای به امکانانت و سرعت بازی افزوده شود.
Injustice 2 جدیدترین بازی مبارزهای با محوریت شخصیتهای دنیای دیسی است که بسیار بزرگتر از نسخه قبل خواهد بود. در این بازی گیمرها برای اولین بار میتوانند ظاهر، تجهیزات و نوع مبارزه شخصیت خود از دنیای DC را شخصیسازی کنند و به همین دلیل هم هر نبرد حالت منحصر به فردی خواهد داشت که معرف سبک بازی گیمر است.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

آن ها به سرعت به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی تبدیل شده اند.
شما احتمالا Incipio را به عنوان چیزی بیشتر از یک شرکت که به تولید قاب های گوشی و یا باتری های خارجی گوشی های شما می پردازد، نمی شناسید. اگرچه، به نوعی به یک شرکت تولید کننده ی لوازم جانبی قدرتمند تبدیل شده است: این شرکت مالکیت برندهایی مانند Braven و Incase را بر عهده دارد. و در حال حاضر، در حال تبدیل شدن به یک شرکت بزرگتر می باشد. Incipio 177 میلیون دلار به منظور تصاحب SkullCandy پرداخت کرده است، که این شرکت بیشتر از همه به خاطر هدفون های جالب توجه خود شناخته می شود. این حرکت نه تنها باعث شده است که یک برند هدفون به آن ها اختصاص داده شود، بلکه سبب شده است که آن ها به خاطر بازی های Astro SkullCandy قدم در دنیای تجهیزات گیمینگ بگذارند.

ادامه مطلب
سرگرمی
نيلوفر كل واخي۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير

یک سیاست کوتاه مدت برای موفقیت بلند مدت.
بسیاری از افراد به انجام این بحث پرداخته اند که جریان ثابت پلتفرم انحصاری بازی های واقعیت مجازی چیز خوبی محسوب نمی شود. Oculus به عنوان سلطه جوترین شرکت در چنین معاملاتی محسوب می شود، اما رئیس بخش محتوایی آن جیسون رابین ادعا کرده است که این یک چیز خوب برای این صنعت به شمار می رود.
در یک مصاحبه با gamesindustry.biz ، رابین به انجام بحثی پرداخت که تمرکز آن بر روی رشد صنعت قرار داشته است. او صنعت واقعیت مجازی را با بازی های کامپیوتری در دهه ی 80 مقایسه کرد، که هیچ چیز آن ها در بازار به یک اندازه نیست. مشکلی که او به آن اشاره کرد یکی از انتظارات افراد است. " بیشتر گیمرها در حال حاضر از بازی های 100 میلیون دلاری آگاهی دارند. و در حالی که ما مطمئنا نمی توانیم به تولید یک بازی 100 میلیون دلاری بپردازیم که چهار سال زمان می برد، می توانیم سعی کنیم تا به وسیله ی انجام سرمایه گذاری های قابل توجه به چیزی فراتر از اطمینان مالی برسیم تا جایی که یک دولوپر بتواند این کار را خودش به تنهایی انجام دهد."

ادامه مطلب