محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ خرداد

به گزارش پیوست، کاربران در شبکه‌های اجتماعی از اختلال در اینترنت خود خبر می‌دهند و نسبت به کاهش سرعت اینترنت خود گله‌منداند، با این حال حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام می‌کند که وضعیت شبکه زیرساختی کشور در شرایط مناسب و ثابتی قرار دارد و هیچ قطعی در مسیر شبکه زیرساخت ایجاد نشده که باعث کاهش سرعت اینترنت شود. البته فتاحی اعلام می‌کند که قطع فیبر در خلیج فارس که مسیر ارتباطی مناسب برای انجام بازی‌های آنلاین را فراهم می‌کند باعث پایین آمدن پینگ بازی‌ها و تجربه ناخوشایند برای افرادی که بازی انجام می‌دهند شده است. فتاحی تاکید می‌کند که آنها در حال رایزنی هستند تا با ایجاد مسیرهای جایگزین بیشتر مشکل پینگ در بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی را حل کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۱ خرداد

به گزارش دنیای اقتصاد، سونی رسما زمان دقیق برگزاری رویداد پلی استیشن ۵ خود را ۲۲ خرداد (۱۱ ژوئن) اعلام کرد. مراسمی‌که قرار بود در تاریخ ۱۵ خرداد (۴ژوئن) برگزار شود، اما به دلیل شرایط این روزهای آمریکا و اعتراضات گسترده مردم این کشور در پی قتل جورج فلوید، به زمان دیگری موکول شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۵ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت محبوب و پرطرفدار سگا (Sega) قصد دارد امسال، شصتمین سالگرد تاسیس خود را با عرضه یک کنسول بازی جدید و خاطره‌انگیز جدید جشن بگیرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۴ خرداد

به گزارش فارس، بسیاری از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدئویی، رونمایی از بازی های جدید را در واکنش به اعتراضات مربوط به قتل جرج فلوید به تعویق انداخته‌اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد

به گزارش ایسنا، این گزارش به معرفی ۱۰ اپلیکیشن بازی اندرویدی با بیشترین میزان دانلود و رتبه‌بندی در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور در دوران قرنطینه ناشی از پاندمی کرونا می‌پردازد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش مهر، نتایج یک بررسی علمی نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۰ حدود ۲.۷ میلیارد نفر در سراسر جهان برای اجرای بازی‌های ویدئویی ۱۵۹.۳ میلیارد دلار هزینه می‌کنند.

ادامه مطلب