محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

ابتدا برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری توضیح مختصری در رابطه با این بازی خواهیم داد:
سگهای نگهبان یا: WATCH_DOG یک بازی ویدئویی به سبک جهان باز، اکشن-ماجرایی و مخفیکاری است که توسط یوبیسافت مونترآل توسعه یافته و بوسیلهٔ یوبیسافت برای ویندوز، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، وی یو، ایکسباکس ۳۶۰ و ایکسباکس وان منتشر شد. تمرکز بازی سگهای نگهبان در دادن قابلیت به بازیکن برای بدست گرفتن سیستمهای مختلف الکترونیکی، بدست آوردن و کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها در زمانهای مشخصی است.
طی گزارشی از این کمپانی سری جدید این بازی تا بهار سال آینده عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
الناز فرجی۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ ارديبهشت

هشدار! خطر لوث شدن اپیزود دوم از فصل 6 بازی تاج و تخت وجود دارد
تعداد جسد ها در وستروس بیشتر و بیشتر میشود و بازگشت یک لرد فرمانده کمکی به این قضیه نمیکند .
در دو قسمت اول فصل ششم سه تن از قدرتمند ترین رهبران هفت پادشاهی کشته شده و به این توده ی اجساد اضافه شدند . روس بولتون به همراه همسر و نوزادش ، بالون گریجوی و شاهزاده دوران مارتل از دورن . اما مهم ترین مرگ ، مرگ میرسلا باراتیون بود که کسی متوجه اهمیتش نشد . او خواهر شاه تامن و وارث اصلی تخت آهنین بود . آخرین باراتیون در وستروس .
اگر شاه تامن بدون هیچ فرزندی بمیرد ، هیچ وارث قانونی وجود نخواهد داشت و به نظر میرسد که این فکر به ذهن مادرش سرسی و پدرش جیمی نرسیده است . البته برایشان آسانتر خواهد بود که کتاب ها را بخوانند و متوجه شوند چه کسی موفق خواهد شد. ( توجه داشته باشید که در کتاب نغمه ی یخ وآتش میرسلا ، استنیس و دخترش هنوز زنده هستند . )پس چه کسی در صورت مرگ تامن صاحب تخت آهنی میشود ؟ آماده باشید تا سیری در تاریخ وستروس داشته باشید . اگر باراتیون ها بمیرند شما نمیتوانید تخت آهنین را خیلی ساده به دنریس دختر شاه تارگیرین بدهید ، مگر با زور . و شانس دنریس در حال حاضر زیاد نیست .

ادامه مطلب
سرگرمی
الناز فرجی۲:۱ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ ارديبهشت

جورج آر آر مارتین به طرفداران بازی تاج و تخت هدیه ای از هفت خدا میدهد : یک فصل جدید از بادهای زمستانی ، رمان بعدی از حماسه ی نغمه ی یخ و آتش . این فصل که در بلاگش پست شد ، در مورد آرین مارتل است که از طرف پدرش ، شاهزاده دوران مارتل از دورن سفر میکند . همراهش ، دختر عموی عصیان گرش الیا سند است که با هم به غارهای فرزندان جنگل بر میخورند .
او گفت " به شکل سنگ ها نگاه کن . این ستون ها و دیوار آنجا ، میبینیشان ؟ "
آرین گفت " صورت ها . چشمهای غمگین بسیار که خیره شده اند . "
" این مکان متعلق به فرزندان جنگل بود "
"هزاران سال پیش . "

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ ارديبهشت

پیتر مور مدیر اشد کمپانی ( Electronic Arts (ЕА در سفر خود به نیویورک در دانشگاه سیراکیوز، در سخنرانی خود پیشتهاد کرد که نسل کنسول های بازی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تا چند مدت آینده در بازار وجود نخواهد داشت.
در آینده ای نزدیک، برای بازی گیمرها نیازی به ابزار این چنینی نخواهند داشت و مانند بازی بلفیلد بازیگر به کمک یک فلش درایو و کنترل کننده راه دور برای اجرای بازی بصورت دلخواه در هر قسمتی از ساختمان نیاز دارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

تحقیقات دانشمندان نشان داده است، بازی های رایانه تاثیر منفی بر وضعیت سلامت نوجوانان دارد. وابستگی آنها به بازی ها می تواند سبب ایجاد چاقی، مشکلات خواب، دیابت و، افزایش آسیب پذیری آنها منجر شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

اخیرا نمایندگان شرکت Capcom در اینترنت گزارش مالی سال قبل خود را منتشر کرده اند طبق شنیده هایی ناموثق این شرکت توسعه بازی های کامپیوتری، در حال برنامه ریزی و تجدید نظر بازی هایی برای سال 2016 است.
با توجه به اخبار رسیده از مسئولین این کمپانی نسخه جدید این بازی در حال آماده سازی و انتشار تا نیمه دوم سال 2016 است. احتمالا این نسخه Evil Resident: Umbrella نام دارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
الناز فرجی۳:۳۶ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

این کودک نابغه چندین نکته جالب مربوط به تکنولوژی که جالب است را برای شما توضیح میدهد.
این پسر ده ساله که نام آن جانی دیسکاور است اینستاگرام را طوری هک کرد که به راحتی بتواند هر کامنتی را پاک کند وهمچنین چندین اشکال از فیس بوک درآورد که باعث شد کمپانی به وی 10000 به عنوان جایزه بدهد.
جانی یک سری اطلاعات دیگر در مورد اشکالات موجود در تکنولوژی به ماشابل داد.
سلام به بزرگترهای اینترنت.من هستم،جانی، پسر باهوشی که کامپیوتر را بهتر از شما میفهمد.مایلم از فیس بوک برای دادن جایزه 10000 دلاری تشکر کنم.میخواهم تمام این پول را بر روی کارت های قدرت Dave & Busters سرمایه گذاری کنم تا جشن تولد بهتری نسبت به بیلی داشته باشم.

ادامه مطلب