محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت

Battlefield یک مجموعه بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت الکترونیک آرتس دایس منتشر میشود.
کمپانی DICE از اطلاعات بازی Battlefield پرده برداشت: داستان بازی به اوایل قرن بیستم باز می گردد.
این شرکت سوئدی رسما از تریلر جدید بازی Battlefield رونمایی کرد.انتظار می رود، داستان این بازی در دوران جنگ جهانی اول آغاز شود. در این ویدئو یک و نیم دقیقه ای تمامی لحظات کلیدی آن دوران به صورت فیلم نمایش داده می شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

سازندگان Titanfall در حال ساخت سری جدیدی از جنگ ستارگان اس جنگ ستارگان به رهبری خالق اثر خدای جنگ ها، استیگ آسموسن هستند.
پورتال رسمی شرکت Electronic Arts در تاریخ پنجشنبه، 5 می در وب سایت خود منتشرکرد؛ بازی جدیدی بر اساس جنگ ستارگان با همکاری استدیو Respawn Entertainment سازنده بازی محبوب Titanfall ساخته خواهد شد. اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه اعلام نشده است و تنها می دانیم این تیم به سرپرستی استیگ آسموسن ( یکی از نویسندگان God of War )، کار خود را شروع خواهد کرد.
در سال 2014 همکاری خود را با موسسه سونی سانتا مونتانا به پایان رساند و در استودیو Respawn Entertainment مشغول به کار شد. پاتریک سودرلوند، سرپرست اجرایی استودیوهای الکترونیک آرتزدر مصاحبه ای عنوان کرد این بازی در سبک اکشن و سوم شخص ارائه خواهد شد .در ساخت این بازی دو استودیو Visceral Games و Motive Studios نیز شرکت خواهند داشت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

طبق گزارش سایت رکورد های گینس؛ سازنده هاوربرد Flyboard UFO و مالک کمپانی زاپانا ریسینگ رکورد پرواز با هاور برد را شکست.
Flyboard UFO، هاوربرد با موتور جت یا جت بوردی است که می تواند سرنیشین خود را به صورت ایستاده حمل کند. با نصب یک موتور جت جمع و جور، سرعت هاوربرد به 150کیلومتر بر ساعت و ارتفاع آن به سه کیلومتر خواهد رسید. ذخیره سوخت این وسیله برای مدت 10 دقیقه کافی است.
سازنده این هاوربرد میگوید؛ این وسیله هنوز در حال بررسی و ارتقا است.نمونه اولیه این دستگاه در ارتفاع پایین تری نظیر سطح آب حرکت میکند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت

رونمایی رسمی از آنونس بخش جدید بازی Call of Duty کمی طول کشیده است اما در همین حال سازندگان اکتیویژن اعلام کرده اند این بازی ادامه ی Call of Duty: Black Ops 3 خواهد بود.
البته هنوز تریلر و با تیزر رسمی از این بازی پخش نشده است. ما آنچه روشن است عرضه سری Infinite Warfare این بازی است. تنها پیش نمایشی که از بازی دیده شده صحنه ایست که مردی را در حال صحبت از آینده ای بزرگ ترسیم میکند او می گوید بشریت از بین خواهد رفت و حتی در آینده هیچ کتابی در باره آنان نخواهد گفت.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

فیزیکدانی به نام مارتین آرچر، در مورد عواقب مبارزه با شمشیر های نوری در جنگ های فضایی" جنگ ستارگان" صحبت کرده است. این دانشمند عنوان می کند، جنگ با شمشیر نوری در واقعیت با آنچه شما در صفحه نمایش تلویزیون خود می بینید بسیار متفاوت است به همین منظور ویدئویی را در یوتیوب با همین مضمون منتشر کرده است.
چه اتفاقی خواهد افتاد؟
لیزرهای نوری در واقع پرتویی از نور نیستند بلکه مانند یک چراغ قوه لیزری همراه با گرمای زیاد که توسط یک میدان مغناطیس قوی محصور شده است، عمل میکند .
درجه حرارت این شمشیر ها را می توان با استفاده از فرمول فیزیکدان ماکس پلانک محاسبه کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

شرکت فندلاندی بازی های کامپیوتری Remedy Entertainment با همکاری مایکروسافت، در حال آماده سازی نسخه بروز رسانی شده بازی محبوب Quantum Break برای Windows 10 هستند، آنان در صدد از بین بردن خطاهای موجود در این بازی می باشند. گفتنی است این اطلاعات بر پایه گزارش مدیر این کمپانی، توماس بوهم در مصاحبه خبری عنوان شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

در فضای اینترنتی خبر هایی از نسخه ی جدید Infinite Warfare از سری بازی های Call of Duty منتشر شده است.در واقع این اطلاعات بر روی سایت رسمی فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته است.
متاسفانه در این سایت تنها نام و سری این بازی مشخص شده و هنوز اطلاعات دیگری از بازی در دست نیست. البته هنوز هم بین نام این بازی بصورت Modern Warfare یا Infinite Warfare توافق نظر وجود ندارد، حتی مسئولین اکتیویژن نیز اطلاعاتی را منتشر نکرده اند. گفته می شد این بازی در ماه آپریل منتشر خواهد شد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار با حروف VR نمایش داده میشوند عبارتند از تلاش بشر برای برداشتن مرزهای بین فضای واقعی و فضای مجازی. سال هاست که محققین به دنبال راهی برای ادغام کردن فضای مجازی و فضای واقعی هستند.
آژانس رتبه بندی آمریکا Entertainment Software Ratings Board (ESRB) بازی Driveclub را به عنوان بازی واقعیت مجازی از کمپانی سونی در پایگاه اطلاعات داده خود ثبت کرد.

ادامه مطلب