محبوب ترین ها
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

نسخه نهایی Gears of War 4 ممکن است بزرگترین بازی برای Xbox One باشد زیرا نصب این بازی به مقدار فضای آزاد زیادی در حافظه ایکس باکس نیاز دارد.
انتشار رسمی این بازی ، برای 11 اکتبر سال جاری برنامه ریزی شده است و در فروشگاه های رسمی Xbox به یک بازی جذاب بدل شده است.
البته نسخه نهایی این بازی در روز هفتم اکتبر برای علاقه مندان به صورت خرید اینترنتی در دسترس می باشد و برای دانلود این بازی به پهنای باند زیاد و حدود 70 -80 گیگابایت فضای خالی بر روی هارد دیسک نیاز است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

قهرمانان آنتریا بازی جدید و با سبک RTS(Real Time Strategy) است که توسط شرکتBlue Byte Ubisoft ساخته شده است.
در این بازی گیمروارد سرزمین افسانه ای ﺁنتریا می شود، در آنجا باید به کمک 5 قهرمان افسانه ای، رقیبان خود را شکست داده و صلح را به قلمرو پادشاهی بازگردانند.
نسخه کامپیوتری این بازی در تاریخ 30 ﺁگوست 2016 منتشر خواهد شد. این بازی نسخه تکمیلی ای از
Kingdoms of Anteria – The Settlers است. پس از نسخه بتا در بازی مهاجران، سازندگان تصمیم به بهبود نقایص بازی و تغییر نام آن از مهاجران به قهرمانان آنتریا گرفته اند.
Ubisoft اعلام کرد سری بازی های مهاجران (The Settlers ( به پایان نرسیده و در آینده با تغییرات و ویژگی های بیشتر منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ ارديبهشت

بازی لبه تاریکی در سبک ماجرایی-اکشن که توسط بخش DICE شرکت معروف بازی سازی الکترونیک آرتز طراحی شده است. این بازی برای کنسولهای پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ در ۱۱ نوامبر ۲۰۰۸ در آمریکا و ۱۴ نوامبر ۲۰۰۸ در انگلیس منتشر شد و نسخه سیستمعامل ویندوز آن هم طی زمستان ۲۰۰۹ به بازار آمد. در حال حاضر نسخه جدید آن یعنی Mirror’s Edge Catalyst که به گفته بازیسازان مجموعه تا 24 می انتشار می یافت قرار است در اوایل ژانویه عرضه شود.
یکی از سازندگان این بازی می گوید: همانطور که می دانید، ما قصد داریم در این بازی دروازه های شهر آینه که در نسخه بتا بسته بود را برای شرکت کنندگان باز کنیم. یکی از ویژگی های نسخه بتا و نسخه اصلی محتوای اجتماعی آن است که برنامه نویسان آن را در بازی پیاده کرده اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ ارديبهشت

کمپانی مایکروسافت بطور رسمی توقف تولید کنسول باز ی Xbox 360 را اعلام کرد.
مدیر بخش کنسول های مایکروسافت فیل اسپنسر اعلام کرد، Xbox 360 در مایکروسافت ارزش بسیار زیادی برای همه دارد.اگر چه کنسول بازی Xbox 360 پروژه موفقی بود، اما واقعیت این است که تولید این محصول برای گروه سنی بالای 10 سال مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده بود. در نتیجه تصمیم به توقف خط تولید این کنسول بازی گرفته ایم.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۱ فروردين

در ابتدا برای علاقه مندان بازی های کامپیوتری باید گفت: یکی از بزرگترین فرنچایز های مایکروسافت قطعا سری Gears of War بوده است سری ایی که در طول این سال ها که سه گانه اش تکمیل شد همواره به عنوان یکی از بهترین شوتر های سوم شخص نسل به حساب می آمده و علاوه بر فروش خوب توانسته است نظرات بسیار مثبت منتقدین را به خود جلب کند
مدیر استودیو کانادایی کمپانی بازی The Coalition رود فرگوسن گزارش داد: در سری چهارم این بازی اکشن محبوب امکان پرداخ آنلاین ایجاد شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين

اولین DLC بازی روح تاریکی 3 تا پاییز 2016 ارائه می شود. چند روز پیش کمپانی ساخت بازی های کامپیوتری Bandai Namco اعلام کرد؛ نسخه تکمیلی بازی روح تاریکی 3 تا پاییز 2016 برای علاقه مندان عرضه خواهد شد.
پیش تر اعلام کرده بود که نسخه تکمیلی این بازی از دو جنبه سلاح و مکان های جدید طراحی شده است. همچنین فرمانروایان جدیدی نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است تا بیشترین هیجان را برای علاقه مندان این بازی فراهم سازد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۱۴ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ فروردين

گیمر آمریکایی با نام مستعار داربین توانست بازی محبوب Super Mario را در مدت 4:57.260 تمام کرده و رکورد قبلی خود را که دو ثانیه بیشتر بود بشکند و رکورد جهانی جدیدی ثبت کند.
جالب است بدانید Super Mario یکی از بازی های کلاسیک و مشهور جهان است که گیمر ها برای نشان دادن سرعت عمل و ثبت رکورد جهانی در آن رقابت می کنند. نیمی از مردم جهان Super Mario را بازی کرده اند و مخاطبان آن از تمامی رده های سنی می باشند.
تا این لحظه در جهان تنها 8 گیمر توانسته اند این بازی مشهور را در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه تمام کنند. رکورد نفر اول تا چهارم تنها 6 صدم ثانیه تفاوت دارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
الناز فرجی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان

وقتی میبینید که برخی وسایل نقلیه ی مهم فیلم ها به مزایده گذاشته میشوند ، مانند ماشین dodge charger 1969 ژنرال لی مربوط به dukes of hazzard یا جایزه ی پیروزی فرونزی سال 1949 مربوط به happy days ، ممکن است برای متعجب کننده باشد که یک مدل کوچک از سفینه ی فضایی از آنها جلو زده باشد . البته نه اگر پرستش زیاد برخی طرفداران این فیلم را در نظر بگیرید . یک مدل مینیاتوری blockade runner ، اولین سفینه ی فضایی که در episode IV : a new hope سال 1977 ظاهر شد ،آخر هفته با قیمت 450000 دلار در مزایده ی history به فروش رفت و دیگر گنجینه های هالیوود هم چندان عقب نبودند . به دنبال این قیمت زیاد ،قیمت blockade runner دو برابر شد و به عنوان گران ترین قطعه ی یادبود جنگ ستارگان فروخته شده در مزایده به کتاب رکورد ها رفت . دیگر وسایل فروخته شده در این مراسم از این مجموعه ی بلاک باستری شامل لباس مخصوص " لیا ی برده " از قسمت بازگشت جدای ( 96000 دلار ) و قسمتی از ستاره ی مرگ از همین فیلم به قیمت 39000 دلار .

ادامه مطلب