محبوب ترین ها
سرگرمی
الناز فرجی۶:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۸ آبان

جزیره ی منشاوسن در کناره ی ساحل نروژ شمالی قرار گرفته است . بازدید کنندگان این منطقه ی 55ac میتوانند با قایق های پاروی شنا کنند ، غواصی کنند ، و به دوچرخه سواری و کوهنوردی بروند . و وقتی که کارهایشان در روز تمام میشود ، میتوانند در کابینشان که در بالای یک جریان آب سرد آویزان است استراحت کنند . جزیره ی منشاوسن که در سال 2010 توسط محقق قطب ، بورگ آوسلن خریداری شد ، گفته میشود که زمانی یکی از بزرگترین مکان های معاملاتی نروژ شمالی بوده است ، که در سال 1690 ساخته شد . حالا آوسلن امیدوار است که از آن مقصدی خاص برای کسانی بسازد که به دنبال فعالیت های بیرون از خانه و همچنین آرامش و راحتی شخصی هستند.
کابین ها در اندازه و شکل شبیه خانه های skilpod اند و بلژیک رواج یافته اند . و همچنین آنها طوری برنامه ریزی شده اند که بر فراز آب آویزان شوند . در هر دو سر این کابین ها شیشه گذاشته شده که تمام قد اند ، یعنی ساکنان میتوانند بالا و پایین ساحل را و همچنین بیرون آب را ببینند . چهار کابین در منشاسن هستند که همه توسط معمار اسنور استینسن طراحی شده اند . سه تا از آنها طوری طراحی شده اند که روی سنگ چینی قرار بگیرند ، و مکان هایشان طوری در نظر گرفته شده اند که چشم اندازی های زیبایی در پیرامون داشته باشند و برای استفاده کنندگان حریم خصوصی فراهم کنند . چهارمین کابین بر فراز سه تای دیگر بر روی برآمدگی طبیعی زمین قرار گرفته است .

ادامه مطلب
سرگرمی
مصطفی طبری۹:۳۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۶ مهر

مایکروسافت در جریان رویداد معرفی دستگاه های ویندوز 10 پا را فراتر گذاشته و اطلاعات بیشتری در مورد سیستم HoloLens AR را به نمایش گذاشت. مایکروسافت به حضار نشان داد که این سیستم چه توانایی هایی دارد و نتیجه آن نیز حیرت تماشاگران بود. در این دموی 8 دقیقه ای یک ارتش متشکل از روبات ها توسط فرد اجراکننده نابود شدند.
این بازی Project X-Ray نام داشته و مایکروسافت آن را به منظور ارائه تجربه ای متفاوت از واقعیت مجازی توسعه داده است. در این بازی یک کنترلر HoloLens به عنوان یک تفنگ لیزری(ray gun) برای نابود کردن دشمنان دیجیتالی استفاده می شود. کافیست در اتاق خواب خود یک هدست 3000 دلاری را بر روی چشمانتان قرار داده و دشمنان را از پای در بیاورید. البته پیشنهاد می کنیم این سرگرمی را در فضای محدود اتاق تجربه نکنید!

ادامه مطلب
سرگرمی
مصطفی طبری۲:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۰ شهريور

Crossy Road یک بازی جدید برای اپل تی وی می باشد که توسط Hipster Whale برای پلتفرم iOS طراحی شده بود و حالا برای تلویزیون اپل نیز ارائه شده است.
در این بازی از برخی مکانیزم های Temple Run و همچنین ویژگی های ظاهری بازی آرکید قدیمی و خاطره انگیز Frogger الهام گرفته شده و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از کاربران گوشی های موبایل قرار گرفته است. در نسخه بازسازی شده برای اپل تی وی، در واقع همه چیز برای نمایش در یک نمایشگر بزرگتر بهینه شده و علاوه بر این، چند ویژگی جدید نیز به بازی اضافه شده است.
بزرگترین ویژگی افزوده شده، بخش چندنفره یا مولتی پلیر بازی است، که به کاربر اجازه می دهد با دوستان خود(بصورت حضوری) از موانع و مراحل بازی لذت ببرند. حتی می توانید دوستان خود را به دردسر انداخته و یا کاری کنید آنها با موانع روبرویی برخورد کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور

نمیتوانید از جان کوچیکتان به رئیستان چیزی بگویید ؟ اینجا ما راهنمایی برای کل مجموعه فراهم کرده ایم .
متال گیر سالید بدون شک یکی از بهترین مجموعه های بازی اکشنی است که تا به حال ساخته شده اما خیلی گیج کننده ام است . چه تفاوتی بین snake مایع ، لخت و جامد وجود دارد ؟ (liquid , naked,solid) . Foxide چیست ؟ و چرا رئیس جمهور آمریکا درگیر این ماجراست؟ این ها چند تا از سوال هایی است که در بازی های کلاسیک پیچیده، مدبرانه و گسترده ی هیدئو کوجیما مطرح میشوند . پس اگر جذب نقد های مثبت metal gear solid v : the phantom pain شده اید ، ممکن است نتوانید سر در بیاورید که چه اتفاقی دارد می افتد، پس اینجا چیزهایی که باید بدانید را آماده کرده ایم . همچنین همه ی عناوین اصلی بازی را با کیفیت های پایدار امتیاز دهی کرده ایم البته همه قبل از آخرین بازی قرار میگیرند چون معتقدیم که بهترین است.

ادامه مطلب
سرگرمی
مصطفی طبری۱۴:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد

یک مرکز بازی(همان کلوپ خودمان!) جدید در ملبورن استرالیا افتتاح شد که با تمام گیم نت ها و کلوپ هایی که رفته اید فرق می کند. این مکان که Zero Latency نامگذاری شده یک تجربه واقعی از واقعیت مجازی همه جانبه را ارائه خواهد کرد. برای مثال اگر می خواهید یک زامپی را بکشید، باید در محیط این مکان حرکت کرده و با استفاده از یک تفنگ واقعیت مجازی زامبی موردنظر را بکشید!
CNET پیش از افتتاح رسمی این مرکز، آن را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده که مساحت Zero Latency تقریباً 400 متر مربع می باشد و از کاشی های سفید با الگوهای شبکه ای به همراه 129 دوربین PlayStation Eye بهره می برد. در یک نوبت، حداکثر تا شش نفر می توانند در این مکان حضور پیدا کنند که هر کدام یک کوله پشتی شامل کامپیوتر Alienware Alpha، به منظور رندر کردن محیط برای هدست های Oculus Rift DK2 کاربر، با خود به همراه دارند.

ادامه مطلب
سرگرمی
مصطفی طبری۹:۴۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۲ تير

اگر شما هم یکی از کاربران مشتاقی هستید که جدیدترین نسخه مورتال کمبات را بر روی دستگاه اندرویدی خود بازی می کنید، باید به شما بگوییم که آپدیتی جدید برایتان منتشر شده که در آن می توانید شخصیت های جدید، چالش های جدید و موارد دیگر را داشته باشید.
شخصیت های Jax، Mileena و Liu Kang با ظاهر و قابلیت های جدید در این آپدیت قابل استفاده هستند. همچنین در پک های جدید Netherrealm شخصیت های جدیدی برای بخش Revenant حضور پیدا کرده اند. هر پک Revenant جدید 850 روح یا Soul قیمت دارد و خرید هر پک به شما سه کارت طلایی شامل Revenant Sub-Zero، Revenant Jax و Quan-Chi اهدا می کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
الناز فرجی۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

طرفداران جنگ ستارگان که به احتمال زیاد جذب هیبت دوچرخه شناور که قادر به معلق بودن در هوا و جمع شدن است شده بودند، مفهوم نزدیکتری از این دستگاه را در واقعیت مشاهده خواهند کرد.
بر اساس طراحی مهندس هوا فضای انگلیسی، مالوی، این دوچرخه شناور در هوا اختراع شده که میتواند شتاب زیادی بگیرد به زودی به ارتش آمریکا اضافه خواهد شد.
همچنین ممکن است که صحنه واقعیت مجازی جنگ ستارگان را نیز تا پایان 2015 تجربه کنید.

ادامه مطلب
سرگرمی
مصطفی طبری۸:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۲ خرداد

از زمانی که کنسول بازی اندرویدی OUYA در سال 2013 معرفی شد، شرکت سازنده اوقات سختی برای جلب توجه کاربران داشته است. اما اگر شایعه ای که اخیراً مطرح شده، درست باشد، اوضاع بد مالی این شرکت سرانجام به پایان خواهد رسید. به گزارش سایت CNET، شرکت Razer در حال مذاکره برای خرید OUYA می باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند