محبوب ترین ها
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ بهمن

این روزها، طرفداران بازی‌های ویدیویی بی‌صبرانه چشم به راه رونمایی از نسل جدید کنسول‌های سونی تحت عنوان پلی استیشن 5 هستند. اما شواهد حاکی از آن است که این شرکت ژاپنی به دلیل هزینه‌های بالای تامین قطعات این کنسول، هنوز نتوانسته قیمتی را که هم برای این شرکت و هم خریداران بصرفه باشد، تعیین کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ بهمن

بنابر گزارش‌ها شرکت کره‌ای "سامسونگ" اخیرا با شرکت "مایکروسافت" همکاری کرده است تا سرویس بازی ابری جدیدی را در تلفن‌های همراهی که در آینده عرضه خواهند کرد، ارائه دهند.
به نقل از دیلی‌میل، اخیرا شرکت سامسونگ طی یک رویداد بزرگ اعلام کرد که با شرکت مایکروسافت همکاری خواهد کرد تا گوشی‌های نسل آینده آن دارای قابلیت‌های سرویس بازی ابری باشند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ بهمن

به گزارش گیم‌فا، سال‌های زیادی از انتشار آخرین نسخه از مجموعه‌ی Prince of Persia می‌گذرد. بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands آخرین نسخه از این سری بود که در سال ۲۰۱۰ میلادی منتشر شد. حال به‌تازگی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) بازی جدیدی از این مجموعه را معرفی کرده است. این بازی Prince of Persia: The Dagger Of Time نام دارد و یک عنوان واقعیت مجازی خواهد بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ دي

بازی واقعیت افزوده پوکمون گو در سه سالی که از عرضه آن می گذرد بسیار جنجال ساز شده، اما درآمد قابل توجهی را نیز به ارمغان آورده است.
به نقل از آسین ایج، بازی پوکمون‌گو تنها در آمریکا در سال ۲۰۱۹ درآمدی ۹۰۰ میلیون دلاری را به ارمغان آورده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

گزارش ویجیاتو، متاکریتیک لیست ۱۰ بازی برتر از نظر کاربران طی دهه‌ای که گذشت را منتشر کرده که در آن The Last of Us جلوتر از شاهکارهای دیگری مثل The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Red Dead Redemption 2 رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ دي

به گزارش آی‌تی ایران، شرکت ریزر که سهم عمده‌ای از شهرتش را از طریق فروش انواع کیبورد، ماوس، هدست و لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری بلید به‌دست آورده، در خلال نمایشگاه CES2020 از اولین کامپیوتر دسک‌تاپ خود با عنوان Tomahawk پرده برداشت. این محصول با طراحی عجیب خود می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند؛ چراکه در نگاه اول، بیشتر یک جعبه کارت گرافیک به نظر می‌آید تا یک کامپیوتر رومیزی. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا ریزر این محصول را تا به این اندازه، کوچک طراحی کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

به گزارش آی‌تی ایران، بازی Fortnite توانست در سال 2019، بیش از هر بازی دیگری در جهان، بیشترین درآمد را از طریق پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای کسب کند و چیزی حدود 1.8 میلیارد دلار را در طی یک سال اخیر به دست آورد.

ادامه مطلب