محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

با آمدن سخت‌افزارهای PC، مایکروسافت همیشه در تلاش برای انجام کاری متفاوت بوده است. Surface و Surface Pro در عمومی کردن ایده‌ی لپ‌تاپ‌های هیبریدی کمک فراوانی کردند، لپ‌تاپ‌هایی که به عنوان تبلت نیز قابل استفاده می‌باشند. Surface Book این ایده را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، اتصالات منحصر به فرد و سخت‌افزارهای بسیار قوی‌تر یک قدم به جلو برده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مریم طاهری۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

نام آشنا و برند معتبر لاجیتک امروز از محصول جدید خود با نام «اسلیم فولیو» (Slim Folio) رونمایی کرد که یک کیس محافظ و مجهز به کیبرد بلوتوث است که برای نسل پنجم آیپدهای 9.7 اینچی اپل طراحی شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

فردا Microsoft رویدادی با محوریت آموزش برگزار خواهد کرد که همگان انتظار معرفی محصولات جدیدی را از سوی این شرکت دارند. محصولاتی که رقیب سیستم‌عامل Google Chrome را مشخص خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش رویترز، Huawei تحت انتقادات شدید کاربران به خاطر سهل‌انگاری و استفاده از تراشه‌های ارزان قیمت قرار دارد. این سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند به علت کمبود تأمین‌کنندگان قطعات از ترکیبی از تراشه‌ها پر قدرت و ضعیف در مدل پرچم‌دار خود P10 استفاده کرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

مدیر کمپانی تایوانی Acer از دو مانیتور جدید در خانواده ی مانیتور های گیمینگ این کمپانی تحت عنوان Predator رونمایی کرد. در حال حاضر دو مدل از این مانیتور با نام های Predator Z271UV و Predator X27با صفحه نمایش 27 اینچی معرفی شده است که بر پایه ی سیستم Quantum Dot و مکانیسم نقاط کوانتمی تولید شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

به لطف همکاری جدید بین Google و Huawei، دیگر توسعه‌دهندگان Android برای توسعه‌ی نرم‌افزارهای مبتنی بر معماری ARM مجبور به برنامه‌نویسی بر روی سیستم‌هایی با معماری Intel x86 نمی‌باشند. این توسعه‌دهندگان به زودی قادر خواهند بود نرم‌افزارهای مورد نظر را بر روی بُردهایی شبیه به Raspberry Pi که سیستم‌عامل Android بر روی آن‌ها اجرا شده است، توسعه دهند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

درآمدهای سه ماهه‌ی سوم Microsoft عمداتا خوشبینانه هستند. به جز زمانی که Microsoft به فروش لپ‌تاپ‌های Surface خود روی آورد. در گزارش شرکت آمده است درآمدهای Surface با 26 درصد کاهش نسبت به سال گذشته از رقم 1/1 میلیارد دلار به 831 میلیون دلار رسیده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

لابراتوار HyperX، بخشی از کمپانی Kingston Technology، از موس بازی جدید خود با نام Pulsefire FPS پرده برداری کرد. به گفته ی مدیران این کمپانی، این موس برای عملکرد هر چه بهتر بازی کننده ها در هنگام بازی طراحی شده و از همه مهمتر با قیمتی مقرون به صرفه به بازار ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند