محبوب ترین ها
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت

کمپانی Facebook در تاریخ 21 آوریل از دوربین های x24 و x6 کروی شکل خود که قابلیت ضبط تصاویر 360 درجه را دارد، رونمایی کرد. هدف این کمپانی در طراحی و توسعه ی این دستگاه استفاده از آن در تکنولوژی VR بوده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت

GoPro از جدیدترین دوربین با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ی خود با نام Fusion پرده برداشت. ارائه‌ی این دوربین درست در زمانی صورت گرفته است که Facebook نیز پیش‌تر دوربینی ۳۶۰ درجه ارائه نموده بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت

Google این قابلیت را پیدا کرده که برای شناسایی صداهای مختلف از افرادی که با شما زندگی می‌کنند، تنطیم شود. این شرکت اعلام کرد که اسپیکر هوشمندش می تواند از بیش از شش کاربر مختلف را که از یک دستگاه مشترک استفاده می‌کنند، پشتیبانی کند. افزودن پشتیبانی چند کاربره بدان معناست که Google پاسخ‌هایش را برای هر شخص متناسب با صدا، سازگار خواهد کرد. Google برای این منظور از شبکه‌ی عصبی مصنوعی جهت شناسایی افراد استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ ارديبهشت

کامپیوتر های Microsoft مجهز به چیپست های ARM تا سه ماهه ی چهارم سال جاری به بازار عرضه نخواهند شد. این خبر به نقل از مدیر این کمپانی در آخرین گزارش وب سایت The Verge منتشر شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱ ارديبهشت

در شبکه های فروش آنلاین، اطلاعات جدیدی از فروش سری جدید و مقرون به صرفه ی کارت های گرافیک کمپانی AMD منتشر شده است. محصولات جدید متعلق به سری Radeon: RX 550, RX 560, RX 570 و RX 580می باشند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ فروردين

در چند هفته‌ی آینده و در رویدادی که Microsoft با محوریت سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای آموزشی در New York برگزار خواهد نمود، انتظار می‌رود از لپ‌تاپی رونمایی گردد که بسیار شبیه به سری محصولات Surface باشد، اما با قیمتی به مراتب کم‌تر.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

امور مالی یاهو، روز چهارشنبه اعلام کرد رهبران شرکت آمریکایی Fitbit قصد دارند در پاییز سال 2017 محصول هوشمند جدید خود را عرضه کنند. وی افزود این محصول قرار بوده در بهار سال جاری رونمایی شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مریم طاهری۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

وسترن دیجیتال از عضو جدید خانواده «G-Drive» رونمایی کرد که با تمرکز روی کاربران حرفه ای و عاشقان خلاقیت طراحی شده است و به کاربر امکان دسترسی به حافظه ذخیره سازی با ظرفیت بالا و به طور همزمان شارژ شدن مک بوک پرو از طریق پورت USB-C را خواهد داد.

ادامه مطلب